Melodifestivalen 2020 Deltävling 4

Vidrigt öppningsnummer... Första låten får mig rent visuellt att tänka på någon som står på en finlandsbåt och morsan tycker att Frida ser vettskrämd ut. Alltså. Den här låten säger mig ingenting öht.
 
Alltså. Det känns som om William försöker vara någon Dannykopia, men tråkigare... Han kan ju bättre än såhär :(
 
"Den här låten hade kunnat vara med för 30 år sedan" sa jag precis till morsan om Nannes låt. "ABSOLUT!" sa morsan och såg glad ut :cautious: Nanne är duktig men jag vill inte ha något som ger mig känslan av att ha sett det tusen gånger redan.
 
Jag har alltid gillat mellon, kul att titta på! Men nu vet jag inte längre. Alltså öppningsnumret... jag gillar Linnea, men detta blir bara pinsamt! Gillar programledarna sitt jobb? Näe, skämskudde på det mesta. Och det är väldigt tunt med bra låtar öht. Hoppas mellanakten är bra iaf.
 

Liknande trådar

Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 552
Senast: Lingon
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 520
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp