Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Helt klart ett urtråkigt ämne för en låt, det där med text-TV. Och så sätter de igång, Jakob med en urfånig tjockTV ( säkert hemsnickrad) på huvudet. Synt gillar jag inte heller trodde jag. Jag avskrev den till ungefär 20 sekunder in i låten. De han inte börja sjunga innan den fastnat, ungefär som Bara bada basta.

Och nu är det en favorit och jag ser far framför mig där han satt och bläddrade ( så jag visste ju att de fortfarande finns). Ett fint minne nu ett par år efter han gick bort.

Jag tänker också på min pappa när jag hör Text-TV, fast han sitter fortfarande och bläddrar varje dag 😅

Måste berätta om när vi var på teater för något år sedan. Medan vi väntade på att föreställningen skulle börja så såg vi att en man några rader framför oss satt och kollade på text-tv på telefonen 😂
Det var i en intervju med KAJ som intervjuaren (manlig) hävdade att han inte använde Text-TV, han kollade ju bara sporten där.... (som alla andra brukare antar jag).

KAJ gick precis förbi mig på Landvetter 😍

Det var en konstig känsla att plötsligt se dem live. Helt oväntat.

Bifogade filer

• 20250529_131014.webp
    20250529_131014.webp
    97,9 KB · Visningar: 38
Måste berätta om när vi var på teater för något år sedan. Medan vi väntade på att föreställningen skulle börja så såg vi att en man några rader framför oss satt och kollade på text-tv på telefonen 😂

Text-tv är ett underbart sätt att ta del av nyheter. Inga ljudklipp, reklam eller annat skräp.
Tyvärr är det ofta olika typer av skrivfel men bortsett från det är det perfekt. Jag kollar varje dag på text-tv, antingen via TV, mobil eller dator.

Text-tv är ett underbart sätt att ta del av nyheter. Inga ljudklipp, reklam eller annat skräp.
Tyvärr är det ofta olika typer av skrivfel men bortsett från det är det perfekt. Jag kollar varje dag på text-tv, antingen via TV, mobil eller dator.
Samma här, bra urval och översikt - och blir man mer intresserad kan man såklart söka mer i ämnet. Och att slippa allt skräp som finns i andra kanaler är perfekt, samtidigt som man jämfört med linjär-TV-nyheter kan spola förbi det man har mindre intresse av.

Var ett absolut måste-krav när vi nyligen skulle köpa ny smart TV.

Samma här, bra urval och översikt - och blir man mer intresserad kan man såklart söka mer i ämnet. Och att slippa allt skräp som finns i andra kanaler är perfekt, samtidigt som man jämfört med linjär-TV-nyheter kan spola förbi det man har mindre intresse av.

Var ett absolut måste-krav när vi nyligen skulle köpa ny smart TV.
Ja chocken när jag förstod att det inte längre är standard med text-tv!

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 678
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 492
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
10 913
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 361
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka