Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Bukefalos 30 år!

Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....

Sen är dt ju val av biljetter. Ska jag vara snål eller slå på stort? När jag nu ändå betalar så mycket lutar det åt den lyxigaste. Det finns mest bara ståplats och dyra VIP-biljetter att välja på.

Bilder för uppmärksamhet ;)

Visa bifogad fil 171442
Ståplats långt fram är väl nästan alltid det roligaste?

Ståplats långt fram är väl nästan alltid det roligaste?
Njae. Jag förväntar mig att showen faktiskt är ett par timmar inklusive paus, men vet ju inte riktigt den skulle ju i teorin kunna vara 45 minuter men då blir jag besviken. Och att stå rakt upp så pass länge + tiden innan man behöver komma för att få bra platser - kan bli rätt jobbigt. Och om jag behöver gå på toa under tiden och hamnar längst bak.... Nej sittplats får det bli. Ståplats längst fram kostar ungefär som sittplatserna dessutom.

Jag har ångest över vilken sittplats jag ska boka dock. De har ju inte ens markerat ut var scenen ska vara även om det går att gissa. KAJ ser ut att få hantera publik från alla håll. Ishallen är så gott som fullbokad.

Det finns VIP sittplatser mitt på långsidan ena sidan folkhavet med ståplatser. sen kommer scenen (antar jag) och sen superVIP platser mitt emot på andra sidans läktare.

Frågan är vilket håll KAJ kollar mest. Det vore förargligt att bara, se ryggarna om de bara tittar mot ståplatshavet fast man köpt de dyraste biljetterna ;)

Ännu en bild bara för att
20250711_192152.webp

Njae. Jag förväntar mig att showen faktiskt är ett par timmar inklusive paus, men vet ju inte riktigt den skulle ju i teorin kunna vara 45 minuter men då blir jag besviken. Och att stå rakt upp så pass länge + tiden innan man behöver komma för att få bra platser - kan bli rätt jobbigt. Och om jag behöver gå på toa under tiden och hamnar längst bak.... Nej sittplats får det bli. Ståplats längst fram kostar ungefär som sittplatserna dessutom.

Jag har ångest över vilken sittplats jag ska boka dock. De har ju inte ens markerat ut var scenen ska vara även om det går att gissa. KAJ ser ut att få hantera publik från alla håll. Ishallen är så gott som fullbokad.

Det finns VIP sittplatser mitt på långsidan ena sidan folkhavet med ståplatser. sen kommer scenen (antar jag) och sen superVIP platser mitt emot på andra sidans läktare.

Frågan är vilket håll KAJ kollar mest. Det vore förargligt att bara, se ryggarna om de bara tittar mot ståplatshavet fast man köpt de dyraste biljetterna ;)

Ännu en bild bara för attVisa bifogad fil 171500
Men vad klantigt att de inte markerat det! Trist att betala en massa och sen se dåligt. Men VIP borde ju vara med bra platser.

EDIT jag kollade skissen nu och använde sen google translate, lava är väl scenen?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar