Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det tog bara några få minuter till (i arenan ikväll) så lite märkligt.Fast det där var väl taskigt, att avsluta sändningen innan uttagningen till Andra chansen?!
Verkar som att det så är det ska vara detta året. Lite underligtFast det där var väl taskigt, att avsluta sändningen innan uttagningen till Andra chansen?!
Verkar som att det så är det ska vara detta året. Lite underligt
Svt har själva inte sagt det, men det verkar klarlagt att de gör det där för att dra in tittare på svt play.Verkar som att det så är det ska vara detta året. Lite underligt
Jag hade också svårt för rösten, som för övrigt inte alls stämde överens med hur hon lät när hon pratadeIndra: Den här var lite hajpad. Det förstår jag inte riktigt. Den var mest seg. Dessutom har jag svårt för hennes hesa röst.
Indra va ju så Skyfall att det va nästan pinsamt.. svårt toppa Adele lixom![]()
... men det här möget kanske görs om. Aftonbladet skriver:Svt har själva inte sagt det, men det verkar klarlagt att de gör det där för att dra in tittare på svt play.
Och ikväll hade de tur. Jaqline tog platsen i kvalet för att hon hade flest röster av de återstående, och hon var turligt nog även tvåa efter A-teens om man istället för röster räknar poängen från åldersgrupperna. Men det kan lika gärna bli så att den som kniper kvalplatsen nästa gång INTE hamnade på den platsen i åldersgrupperna (efter att finalisterna utsetts). Men den går vidare tack vare många röster. Och då har tittarna sett en artist stå näst i tur på scoreboarden utan att gå vidare. Hål i huvudet av svt och folk kommer bli ännu mer irriterade än de redan blev i kväll.