Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jacqline är "trallvänligt" om man nu lyssnar på radio så kommer den definitivt spelas, men tycker förra årets låt va bättre.
Men mnja nej, den är för "mainstream" för att den ska sticka ut om den ev skulle vinna (vilket jag inte tror på)
Greczula levererade, men lät väldigt mycket som generisk abba pop typ.
Skönt att inte vara ensamHoppsan ! Vilket gung... Vilket genomslag, keep it up Noll2... Det här gillar jag ! Sommarplåga ? Inte helt otroligt !
Hoppsan ! Vilket gung... Vilket genomslag, keep it up Noll2... Det här gillar jag ! Sommarplåga ? Inte helt otroligt !
DEN var det ja! Tack. Jag kunde verkligen inte komma på vilken låten varGloria, gloria!
Jo, vi har ju det, därför undrar jag hur i hela friden Lerin kan få vara med..Alltså,,,, har inte Sverige bättre artister och låtar att bjuda på?
Håller med, den här gillade jag! Kan inte se den som Mellovinnare, men jag kommer lyssna på den i vårHoppsan ! Vilket gung... Vilket genomslag, keep it up Noll2... Det här gillar jag ! Sommarplåga ? Inte helt otroligt !
Det såg ut som att Lars tänkte precis samma sakHerregud, Lerin var värre än jag kunde ana..
Rätt säker på att han tänkte det.Det såg ut som att Lars tänkte precis samma sak![]()