Men herregud!

T

TaylorSwift

Har skaffat en hemsida på Freewebs och fattar ingenting! Och då menar jag VERKLIGEN ingenting :crazy:
Vet inte ens hur jag skriver något och hur ens ändrar Namnet högst upp:mad:

Jag vet hur man skapar en sida (:angel:) Men sedan så när jag trycker på den lilla pennan för att jag vill skriva något på den komer det upp En stor ruta med blå överkant där jag antagligen ska göra något, men det finns inget att klicka på :angel:

Jag behöver MYCKET hjälp! Jag hoppas det finns nån snäll människa däryte som kan hjälpa mig! :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Men herregud!

Gaaah jag har lärt mig hur man ädrar sid titeln :banana: :p

Men jag vet fortafarande inget annat så snälla?
 
Sv: Men herregud!

Vad exakt är det du behöver hjälp med?
Har du "döpt" några sidor? när du trycker på pennan så kommer du ju till sidan du ska bygga eller redigera, för att börja trycker du på "content box" till vänster...sen är det bara att skriva på eller sätta in bilder eller vad du nu vill göra :idea:
 
Sv: Men herregud!

Tack:bow:

Saybia:
Tack men jag fattar fortfarande inte:angel: Men har en sida på zoomin nu, så jag behöver det inte men tack ändå :bow:
 
Sv: Men herregud!

Har skaffat en hemsida på Freewebs och fattar ingenting! Och då menar jag VERKLIGEN ingenting :crazy:
Vet inte ens hur jag skriver något och hur ens ändrar Namnet högst upp:mad:

Jag vet hur man skapar en sida (:angel:) Men sedan så när jag trycker på den lilla pennan för att jag vill skriva något på den komer det upp En stor ruta med blå överkant där jag antagligen ska göra något, men det finns inget att klicka på :angel:

Jag behöver MYCKET hjälp! Jag hoppas det finns nån snäll människa däryte som kan hjälpa mig! :bow:


Prova att använda typ frontepage o lägg upp den på tex one.com eller nåt annat webhotel
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: pajaztar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 243
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 651
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp