Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte är byxor, vad är det då?Svaret från mitt håll är egentligen samma som för tjejer, träna gärna i tights men tights är inte byxor och ska heller inte behandlas som sådana 
Om det inte är byxor, vad är det då?
Jag har precis fått min manliga sambo att köpa ett par tights att springa i, jag tycket att han ser för oseriös ut i vindbyxor

En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?
Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt löpning. Det ser ju sjukt skönt ut iaf... inget som fladdrar. Jag brukar inte bry mig om vad andra tycker. Men jag ska ju ut och springa med en tjej imorgon. Tror ni jag skrämmer iväg henne om jag skulle komma i tights? Jag är en ganska smal kille i övrigt.
Om det inte är byxor, vad är det då?
Jag inser naturligtvis att jag var lite svart-vit, Min sambo ser oseriös ut i sina vindbyxor är en bättre formulering.Säg det till Anders Szalkai. Han skulle aldrig få för sig att springa i annat än vindbyxor eller splits.
Jag gillar killar i tights. Det tyder på en man med gott självförtroende och en sund inställning till vad som är praktiskt. Själv har jag försökt sporta i fladderkläder men det är jätteobekvämt.En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?