Tights på killar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad tror du ?

Det känns som vi börjar komma ganska långt ifrån ämnet tights och funktionsmässiga kläder för träning nu...
För att du ska begripa, för varje situation en kvinna beskriver så fundera på hur du skulle känna om en dubbelt så stor, dubbelt så aggressiv och dubbelt så gammal man gjorde det mot dig.

Skulle det påverka dig på något sätt?
 
För att du ska begripa, för varje situation en kvinna beskriver så fundera på hur du skulle känna om en dubbelt så stor, dubbelt så aggressiv och dubbelt så gammal man gjorde det mot dig.

Skulle det påverka dig på något sätt?
Varför skulle tjejer känna annorlunda än du i det där scenariot med bjässen som bad om en avsugning?

Jag är inte dum.
Ni behöver inte förklara.

Känns fortfarande som vi är för långtifrån ämnet nu.
 
För att du ska begripa, för varje situation en kvinna beskriver så fundera på hur du skulle känna om en dubbelt så stor, dubbelt så aggressiv och dubbelt så gammal man gjorde det mot dig.

Skulle det påverka dig på något sätt?

Jamen visst är det konstigt att de män och som här @Hero , som säger och här skriver att de skulle inte minsann ha något emot att bli tutade på och tafsade på eller få skamliga förslag med avsugningar etc, de tänker sig enbart erbjudanden från kvinnor ala supersexiga unga såklart kåta ( såååå osannolikt) , de ser aldrig alternativet att det ( sannolikt) skulle vara slemgubbar eller för den delen slemdamer som kom med dessa " erbjudanden".
 
Du vet ingenting om någonting. Så bara sluta.
giphy.gif
 
Tänkte mig in i situationen där jag som man får blickar och tutningar av unga snygga tjejer såklart :laugh:. Kanske skulle ha varit tydligare...
Dina inlägg är så tondöva att jag häpnar. Kvinnor berättar om sina erfarenheter av obehagliga män och din reaktion är typ "höhö, hade vart nice med uppmärksamhet från unga snygga tjejer med bmi ~22". Huuuuuuuur tänker du ens?
 
Dina inlägg är så tondöva att jag häpnar. Kvinnor berättar om sina erfarenheter av obehagliga män och din reaktion är typ "höhö, hade vart nice med uppmärksamhet från unga snygga tjejer med bmi ~22". Huuuuuuuur tänker du ens?
Ja om du hade nått upp ja. Eller orkat få loss din arm.Eller….

I get it.
Det är inte lätt att vara kvinna och känna sig otrygg för att män kan ta sig friheter som inte är välkomna och det är svårt att försvara sig mot.

Men vad har det med ämnet "tights på killar" att göra ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 364
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp