Tights på killar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan ha börjat med att någon drog in sina åsikter om tights på personer som inte är män i en tråd som inte handlade om kvinnors kroppar? Bara en gissning...
Jag gjorde bara en jämförelse. Med att tights är mer accepterat på kvinnor.
 
I get it.
Det är inte lätt att vara kvinna och känna sig otrygg för att män kan ta sig friheter som inte är välkomna och det är svårt att försvara sig mot.

Men vad har det med ämnet "tights på killar" att göra ?
Du gafflar om funktionalitet -> Man förklarar att det inte funkar att ha de kläderna -> Du förstår inte -> Man utvecklar -> Du förstår inte -> Man utvecklar -> Voilà, vi har spunnit in på sidospår.
 
Jag orkade bara till sidan 7 när jag kände att min moderatorkollega gjort helt rätt som låste den här tråden.
Jag tycker att @Hero fått tillräckligt många svar på huruvida killar kan ha tights, jag kan inte förutse ett enda som skulle kunna få mig att ens överväga att öppna tråden igen.

/modstulen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 172
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 318
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp