grodan21
Trådstartare
De jag hittade var 45-60 minuters träffarJag har. För mig räckte inte 30-minutersträffar. Det var också kbt-baserat som jag inte är övertygad om är rätt metod för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De jag hittade var 45-60 minuters träffarJag har. För mig räckte inte 30-minutersträffar. Det var också kbt-baserat som jag inte är övertygad om är rätt metod för mig.
Ok. Dem har jag missat.De jag hittade var 45-60 minuters träffar
Det var privata psykologerOk. Dem har jag missat.
Det kan förklara varför jag inte sett dem. Jag har inte råd att gå privat så jag har inte letat efter dem.Det var privata psykologer
Meningen med livet är livet självt.
Fast om livet här och nu inte har någon mening?
Innerst inne vet jag vad min mening med livet är
Det är ditt halmstrå som du behöver bygga ett stort tryggt hus av! När du säger "innerst inne vet jag" så tolkar jag det som ett ljus i ditt mörker, stämmer det? Håll i så fall fast vid det där, fokusera på det och använd det som en flytväst i ett stort svart ryande hav! Inget annat är viktigt, håll fast vid det du vet, lyssna på dig själv för det där du har därinne innerst inne - det är det som är DU!Innerst inne vet jag vad min mening med livet är
Jag vill köpa häst, vilket borde vara möjligt när jag sparat ihop nya pengar.Om det är något bra och positivt kanske du ska sträva ditåt? Eller hitta en ny mening?
Tydligen är det helt normalt att ha problem att komma upp på morgonen och bryta ihop för små saker.![]()