Menyn till vänster borta?

Sv: Menyn till vänster borta?

Eftersom sidan just nu har tre olika menyer som skall bli två likadana kan väl allt inte vara bra.

Åsikter om de olika menyerna tas tacksamt emot.
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Jag vill inte ha en drop down-meny. Båda de andra två alternativen kan jag vänja mig vid.
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Den understa menyn är lite rörig, men inget jag använder mig av så det stör mig inte. ;)
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Det är väl som Mammas skrev, smaken är som baken.
Jag gillar den nedre, även om det i ditt "förslag" är lite olika med luften runt texten i länkarna. Framförallt Tävlingsgrenar och Övriga forum tycker jag är lättare att läsa, även om du nog kunde dra ihop texten lite och öka på de andra tre.

Jag gillade drop down-en, på min dator funkar den. Jag klickar hellre en gång extra än att ha en meny som fladdrar ut bara man drar musen över.

Går det att få till det så att man har drop down-en om man "kollapsar" den vanliga menyn?

Jag ser också att du centrerat rubrikerna. Det ser mycket snyggare ut i mina ögon ;)
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Mellan menyerna och trådarna har det dykt upp reklambanner på intressant ställe - eller inte! :devil:
Och i mitt fall, är det på senior, och just nu i 'svara på tråd-läget' en sån där blindannons - bara ett blått fält med märkning google-annonser' i högra hörnet- Sån annons som jag skrev tråd om för ett tag sedan som 'dolda annonser' - fast nu är annonsen fullt synlig iom att den är blå på vit bakrund. En tom blå blaffa alltså.
 
Sv: Menyn till vänster borta?

*kl*

Haha, det märks att människan är ett vanedjur ;). Jag försöker fortfarande scrolla ner och dra sidan åt vänster för att se menyn på vänstersidan, som jag fick göra förut. Förövrigt så tyckte jag det blev mycket bättre nu när nyheterna har blivit mer i mitten av sidan.
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Föredrar menyn längst upp på sidan, den nedre ser lite rörigare ut - mindre utrymme mellan länkarna? Och rubrikerna är inte centrerade över kolumnerna heller på den nedre samt att jag föredrar ordningsföljden som länkarna kommer i på t.ex. tävlingsforumen på den övre. Även ordningsföljden för övriga forum känns mer logisk än på den nedre där senior ligger mittemellan ungdom och ÄU.
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Eftersom det verkar som om några håller med mig, jag verkar inte helt och hållet fel ute, kommer jag inom kort använda topp-menyn även i botten av sidan
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Gunnar! Är det meningen att forumet "Andra djur" ska ligga på två rader? Blir lite ologiskt i mitt tycke. :)
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Nu när har vant mig tycker jag att det är superbra med menyerna uppe och nere istället, varför kom du inte på det tidigare? :p
 
Sv: Menyn till vänster borta?

Nu älskar jag bukes layout :D Det är toppen med bredare "forum-tråds-fält" och ha menyerna ovanför då jag bara har en liten bärbar dator hemma :D

Ändra aldrig mer tack :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 877
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 347
Senast: monster1
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp