Messenger, inställningar

Cattis_E

Trådstartare
Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid?

Är det vi så fall i facebooks inställningar?
Hittade begränsa händelser från i instagram. Det spelar nog ingen roll om jag inte heller ser inlägg i fb flödet då jag är inne där väldigt sällan numera.
Den i insta får man ju stänga av manuellt. Idealt hade varit pausa i 30dagar eller något sånt men stänga av manuellt sen känns ändå okej.

Var och hur?
 
Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid?

Är det vi så fall i facebooks inställningar?
Hittade begränsa händelser från i instagram. Det spelar nog ingen roll om jag inte heller ser inlägg i fb flödet då jag är inne där väldigt sällan numera.
Den i insta får man ju stänga av manuellt. Idealt hade varit pausa i 30dagar eller något sånt men stänga av manuellt sen känns ändå okej.

Var och hur?
Det går ju att inaktivera notiser från enskilda personer.
1689946838899.png
 
Det går ju att inaktivera notiser från enskilda personer.
Visa bifogad fil 124077

Osäker på om det hjälper mig, aviseringar för facebookinlägg ser man väl ändå inte i messenger? Eller hur menar du?
Är ute efter att inte se händelser, de små filmerna med bilder etc som man får upp vid deras namn. Men vilm inte begränsa dem, dvs inte ta bort möjligheten att chatta.
 
Jag ser inga händelser i messenger om jag inte aktivt klickar på ikonen ”händelser” nere till höger?
Jag ser dem som en ring runt personens namn där uppe. Och jag har problem att låta bli att klicka där 🙈. Har tyvärr inget aktivt exempel just nu 😅.
Och ka, jag har svårt att låta bli att kolla. Och jag vet, det är ju bara att sluta :angel:.
 
Jag ser dem som en ring runt personens namn där uppe. Och jag har problem att låta bli att klicka där 🙈. Har tyvärr inget aktivt exempel just nu 😅.
Och ka, jag har svårt att låta bli att kolla. Och jag vet, det är ju bara att sluta :angel:.
Verkar som att man ska kunna inaktivera händelser iaf, kanske man hittar den funktionen om man går till personen profil?

1689951705213.jpg
 
Kollade och det är på "händelser" i messenger man kan välja att dölja, men om det innebär att alla händelser från den personen döljs på obestämd framtid eller bara just den händelsen, vem vet 🤷‍♀️

1689952555070.jpg


Man trycker och håller alltså på händelsen det gäller, så kommer den rutan upp.
 
Kollade och det är på "händelser" i messenger man kan välja att dölja, men om det innebär att alla händelser från den personen döljs på obestämd framtid eller bara just den händelsen, vem vet 🤷‍♀️

Visa bifogad fil 124089

Man trycker och håller alltså på händelsen det gäller, så kommer den rutan upp.
Jag hittade något liknande, inaktivera händelser för en person genom att gå ungefär den vägen men där jag klickade på händelsen i facebook.
Återstår att se om det funkar som jag vill nu :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 196
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 731
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag har en person i min närhet som inte verkar kunna se andras behov än sina egna och som inte heller kan känna med andra människor. Hen...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 940
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp