Mest enerverande jullåten?

Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Faktiskt tillräckligt kul för att motivera låten att fortsätta existera :D
 

Liknande trådar

Kultur Vill se om jag kan utöka julspellistan i år, och är ute efter era mest obskyra/personliga jullåtar. Lägg gärna in en YouTube-video så...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 793
Senast: Mirre
·
Tjatter Vad ser ni mest framemot vad gällande hösten? Jag ser framemot krispig luft, massor av tända ljus, stalla in hästarna, tända brasor och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
3 738
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Hemmet Har upptäckt att jag älskar tända ljus sen vi flyttade till huset. Inte doftljus utan vanliga ljus men gärna olika former etc. Nu vill...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp