Mest enerverande jullåten?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 653
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Faktiskt tillräckligt kul för att motivera låten att fortsätta existera :D

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 632
Senast: Vastgota
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 795
Senast: Bison
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 539
Senast: qitis
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 411
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka