Bukefalos 28 år!

Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, oj, jag har verkligen varit distraherad känner jag. :o

Nåväl, ingen skada gjord. Ja,á, jag undrar också vart alla är? O_o
 
jag undrar lite som Caisa - var är alla?

Caisa och Habina har skrivit 5 inlägg var ...dom toppar listan.
 
Ja, förhoppningsvis kommer väl folk igång snart iaf. :) glömmerallt och Sasse läre inte varit online alls än eftersom de inte sett min taggning. :D
 
Hur ser man om någon har sett ens taggning?
Eller tänker du att de inte varit online för att de inte har kommit in i tråden ens efter att du har taggat dem?
 
Wow! Jag har aldrig toppat ligan förut. Fast något matnyttigt har jag inte bidragit med. ;)

Jag kommer inte vara aktiv mer förrän runt åtta, då jag har första dressyrträningen på två år med fiskbullen på bilden. :D

Just nu har jag noll teorier att komma med, hoppas på bättring senare ikväll!
 
Ica Maxi tillsammans med resten av stan *grymt* *grymt*, tog "bara" 15min att få tag på en fungerande självscanningsmojäng :mad:

Åh, du skulle ha testat Systemet! Jag hade tur, när jag kom var det bara köer i halva butiken. När jag gick stod en ur personalen i dörren och bad folk återkomma lite senare för de kunde inte släppa in fler... :p
 
Åh, du skulle ha testat Systemet! Jag hade tur, när jag kom var det bara köer i halva butiken. När jag gick stod en ur personalen i dörren och bad folk återkomma lite senare för de kunde inte släppa in fler... :p
Systemet var jag förutseende nog att åka till redan förra helgen :D, men vem f*n kommer på att man ska organisera garderoben och hallen under midsommarhelgen å behöver backar å annat smått å gott dagen innan midsommarafton?? Well, å det lilla i matväg jag skulle ha glömde jag bort att handla... *suck* :banghead:
 
Jag måste rösta rätt så snart. Eftersom sasse var sist in i leken och ger ett otrevligt svar till stackars Cajsa som bara vill att alla ska komma in i leken. Så: bumpo röstar på sasse.
 
Inser att jag nog inte hinner rösta före DL om jag inte gör det nu. Så sorry att följande blir lite kort, skall bättra mig!

Jag noterar att Habina verkar sätta prestige i att ha hög inläggsstatistik och det får mig att undra varför. En ond som vill gömma sig bakom hög (men intetsägande) aktivitet?

Därför;

Con röstar på Habina
 
Japp! :D Det har ju inte hänt ett skit :p

Haha! Nu ska vi inte vara sån. Ligger här ensam och nyopererad, vill ju bara ha lite underhållning. ;) Som Paddans och Mammas anekdoter om hur det är att göra klart inför midsommar, det fick mig att må lite bättre eftersom jag slipper. :D
 
Åh men åh, vad jobbigt när det inte händer så mycket. Lusläste HELA (ja, alla trettio inlägg!) leken, och försökte se om det var något som stack ut men nah. Flera har anmärkt på den låga aktivteten, men alla dessa verkar ha, på ett uppriktigt sätt, försöka hitta något för att dra igång leken. Typ genom att dra upp/diskutera ev önskningar, vilka som inte hittat etc. Angående önskningar är min spontana tanke att det nog är svårt att säga något om den. Jag tänker att de som öht önskat antingen har valt en favoritroll eller någon de är mindre troliga att ha. Plus att jag inte direkt har koll på vad folk ens vill ha, så iaf jag kan inte säga något öht.

Men ja, under tiden jag skrev så har Paddan, Sasse och bumpo kommit in igen... Paddans inlägg säger inget om henne, @Sasse svarar, uppfattar jag det, skämtsamt att hon ignorerade Caisa för att det inte hänt ett skit. Varpå @bumpo kommer in, behöver lägga en röst och gör det för att hon tycker att sasse svarat Caisa otrevligt. Något jag inte ser, eller finns det en historia mellan de två? Eller är det bara det som stack ut mest och därför hamnade rösten där?

Ytterligare inlägg medan jag skrev: @Con röstar på Habina för att hon vill ha många inlägg, con skriver att den är svag. Jo, håller jag väl med om, speciellt iom att habina själv skriver att hon inte bidragit med matnyttigt, så jag tycker att teorian magplaskar där. Men ja, jag förstår, vet själv inte vad jag skulle rösta på om jag behövde rösta just nu.

@CaisaLundblad Och inte nog med att jag var tvungen att handla på Systemet, jag ska jobba så jag handlade inte ens åt mig själv! :p
 
@CaisaLundblad Du vill att jag och glömmerallt underhåller dig då menar du? ;)

Verkar inte morfinet ännu? Då är man väl underhållen oavsett om man bara stirrar i taket :p
 
@Mammas LANGAR DU?! :eek: :laugh: Ehehe, ja, det fick mig också att må liiiiite bättre. Tack! :D (För övrigt tror jag iaf inte jag och Sasse har någon historia, jag tog dennes svar skämtsamt jag med och blev lika förvänad som du över Bumpos röst. Men kanske verkligen var jättestressad och tog det enda hon kunda hitta eller så?)

@Sasse Njaae, om ni vill, tänkte väl alla, typ. :D

Inte alls! Känns mest som att jag lever i en snabbspolande dimma typ. "Underhållen" känner jag mig verkligen inte. :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 918
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 187
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 823
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 531
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp