Bukefalos 28 år!

Min älskade Tess är DÖD!

Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Vet inte om du tycker det är läge att dra upp detta. Men kanske du glömt bort mitt i detta tråkiga :(

Var Tess livförsäkrad? För det kan du ju få ut. Även om en del säger att pengar inte gör så ens djur kommer tillbaka. Men har man betalt försäkring så ska man ju utnyttja den tycker jag.

Försäkring??? Ja jo men visst. Hon hade livförsäkring till fullvärde.
Ja det är mycket man inte tänker på mitt i allt...
 
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Fy vilken tragisk olycka!!!:cry: :cry:
Massor av tröstkramar till er!!
//C
 
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Tack alla UNDEBARA människor som stöttar oss i detta!

Fy vad fruktansvärt tomt & tyst det är här.
Jag kommer på mig själv med att prata med Tess, men inga tassar hör jag eller blöta pussar får jag....
 
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Tänk att saknade kan vara så stor.
Jag hör hennes tassar, jag pratar med henne & jag hör henne prata med mig.
Här är så tyst & tomt.
Smärtan efter saknade är så stor.

Men jag är så glad att min 5 åriga dotter har släppt sin skuld. Vi pratar om Tess varje dag. Och vi behandlar våra minnen ömt.
 
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Hur ovanligt är det att binda en hund på ex. en terass???? Jag tycker att det är inget konstigt alls, beklagar bara att det gick som det gjorde. Tragiskt, men en olycka kan ingen hjälpa. Så döm inte!
Glömde, tröstkramen.
 
Senast ändrad:
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Åhh vad fruktansvärt:cry:
Höll på att förlora min hund på liknande sätt för några år sedan, han var bunden i ett staket och hoppade över det, som tur var kom jag ut precis när det hade hänt och fick loss honom i tid.

Fy vad hemskt att hitta sin älskade hund på det sättet:cry:

Många tröst kramar TinyWiny
 
Sv: Min älskade Tess är DÖD!

Grattis till att du hann att rädda din hund!!!

Jag hade gett vad som helst för att kunna göra det med min. Jag kommer aldrig att glömmakänslan & vad jag såg när jag tog ner min älskade Tess.

Har pratat med veterinär tyvärr med den fall höjden så had jag endast kunna räddat Tess om jag tagit henne i fallet.
Från min terass till marken är det ca 2 m.
Hon har hoppat rätt över staketet och fallit rätt ner.
Har hon inte brutit nacken sa veterinären så är strupen krossad.

Jag är verkligen GLAD att du kunde rädda din hund.

Och ett stort TACK till alla som stöttar oss!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 886
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 662
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 439
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 762
Senast: Eva S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp