Bukefalos 28 år!

Min första hane!

Sv: Min första hane!

:banana: "labbeögat" finns kvar ;)



Just till utställning tror jag inte så mycket på denna hunden, men sättet han har gör att jag tror han blir skitkul att jobba med. Det finns motor, och det gillar jag. Även om jag inte riktigt är van vid en sån här stor motor ;)



Kom ju på, du har ju haft labbe...
 
Sv: Min första hane!

Ja, jag bryter honom direkt när han börjar med sitt juckande, och det tar han bra. Han verkar ha lätt för att fatta.
Jo, jag tror också han tycker detta är rena cikusen :)

Ett litet tips som kan vara bra mot juckande hundar.

Fyll en ketchupflaska med kallt vatten, provocera hunden och när den börjar jucka så spruta vattnet på snoppen och magen. Efter några sådana övningar brukar intresset svalna.
 
Sv: Min första hane!

Ketchupflaska med iskallt vatten ska fixas. Även om det nu blivit bättre, så händer det då och då.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 720
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Viva
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 319
Senast: Amha
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 521
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp