Bukefalos 28 år!

Min hund kissar i sängen

corvette

Trådstartare
Hjälp! Jag vet inte vad vi ska göra med vår två åriga tik. Något är fel hunden mår inte bra. Så fort vi vänder ryggen till kissar hunden i vår säng, soffa eller på något annat ställe som verkligen inte är uppskattat. Hade det varit på golvet är det inte så farligt. Hunden är aldrig själv jag har med både henne och hennes mor på jobb och överallt. Vi bor på en gård och kan bara öppna dörren och släppa ut hundarna. Trots att hunden varit ute en hel dag är det första hon gör när hon kommer in att kissa. Vi har verkligen gjort allt som står i vår makt för att få henne rumsren och periodvis är hon bättre. Hon vet att kissa inne är fel och gömmer sig efter att hon gjort det trots att vi inte skäller på eller slår henne. Det är en väldigt aktiv liten hund, korsning mellan 8 raser mycket terrier, mamman som vi har kvar och aldrig haft problem med är jack Russel/ Naken hund. Vi är så trötta på henne att vi starkt funderar på att avliva hunden då vi inte tror att någon vill ha en hund som kissar i sängen, skäller och tuggar på grejor. Och vi vill defenetivt inte att hon blir en vandrings pokal.

SNÄLLA HJÄLP oss med tips
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 938
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 910
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 653
Senast: Icfafn
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp