Min kisse är försvunnen i huset!

Hade en katt som kom upp på nått mysko vis under diskbänkar/garderober,där finns ofta "hål" som går till väggarna/bakom skåpen...
 
Vad skönt att kissen kom tillrätta!

Vad jag skrattade när någon berättade att de bäddat in hunden i bäddsoffan...

Lotta
 
Skönt att hon kommit tillrätta. Min huskatt höll som lite på att försvinna in i skorstenen. Vi var hos min mamma och hälsade på och det finns en öppning i väggen som går till skorstenen. Jag hann som tur var få tag på svansen och fick ut henne, annars hade vi fått riva hela väggen för att få fram henne. Småkissar är så himla snabba på att smita iväg. Huvva.
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 025
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 705
Senast: alice
·
Övr. Katt Igår em när jag kom hem från jobbet kom bara ena kissen hem. Jag ropade på den andra, men hon dök aldrig upp. Blev lite konfunderad, men...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
31 323
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp