Min kk hade sex med mig när jag sov

Jag blir så arg när jag läser vad han gjorde. Mig har det hänt 3 gånger. Så sjukt och ofattbart. Två gånger har jag konfronterat killarna. Båda gångerna har de varit helt oförstående...
Det känns dock "skönt" för mig att läsa att du förstår att det är han som har problem. Och att det inte var ditt fel. RFSU (tror jag det är) har samtalsterapeuter som är bra om du vill prata med något proffs.
 
Det tror inte jag. Jag tror att det helt okomplicerat är olika sidor av samma person. Mansrollen rymmer helt enkelt så mycket destruktiv skit att också en sådan man kan framstå som schysst.
Jag tror att det var ungefär det jag skrev. :confused:
I alla fall så var det ungefär något sådant jag menade även om det kanske inte framgick helt klart och tydligt.
Göran Lindberg framstog ju som en väldigt schysst person.

Off topic;
Har en släkting vars en kollega jobbade med honom.
När allt uppdagades vad han har gjort så klarade inte hen av att jobba som polis längre.
Den personen var alltför skakad i grunden av att jobbat med en person så som hen trodde var schysst och att det så felaktigt visade sig att det inte var fallet.
Den personen var totalt knäckt på djupet, enligt min släkting.
 
Han ringde igen och jag svarade.

Han sa att han va chockad och jätteledsen. Han trodde att jag var vaken och njöt. Han sa att han visst respekterar mig och bad om ursäkt.

Jag va tyst under hela samtalet förutom i slutet när jag uppmanade honom att gå och testa sig för könssjukdomar och meddela mig när han fått resultaten (eftersom han inte använde kondom). Han sa att han skulle göra det.

Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.

Vad du är bra!
Och vilken jobbig upplevelse. Känner mig smått tillbakakastad till tonåren och nötter jag träffade då.
 
@Myblackcat
Jag säger som @Blueberry Vi finns här när du behöver oss.
Du har utsatts för ett övergrepp - vad han än sagt som fått dig att må sämre och eventuellt ifrågasätta din upplevelse. Vi är många som råkat ut för liknande och det är inte gärningsmännen det är synd om.

Själv har jag haft god hjälp av att tala med Kvinnofridslinjen. Ring dem om du känner behov av att tala med en neutral person du inte känner.
 
Äsh jag måste skriva ned det han sa innan jag sover så jag inte glömmer något. Jag använder den här tråden lite som en dagbok :D och ni är så stöttande och kloka här :heart.

Han ville iallafall förklara sin sida av händelsen och be om ursäkt. Han sa att han hade mått dåligt hela dagen. Han förklarade att han trodde jag njöt när jag tydligen "stönade" till när han tryckte in den och att han tänkte att jag var med på det för att jag tydligen hade särat på benen så han skulle komma åt bättre. Jag svarade att jag faktiskt inte kommer ihåg något av det och att jag visst kan ha rört på mig när jag låg där och att det inte var ett njutstön han hörde.

Han sa vidare att eftersom han började lite i taget så antog han att jag var med på det då jag inte sa ifrån. Han jämförde med sitt ex som hade sagt ifrån tydligt när hon inte ville. Jag frågade om han hade haft sex med någon som sovit tidigare men fick inget klart svar. Jag förklarade att det är svårt att säga ifrån när man slummrar/sover och att det faktiskt inte är det som avgör om det är ett övergrepp eller inte. Det är för fan hans ansvar att se ifall jag är med på det!

Sedan förklarade jag min upplevelse i detalj. Hur mina tankegångar gick och hur jag mådde. Att jag hade anmält honom om vissa saker hade skett annorlunda. Att det INTE är ok att ha sex med någon som ligger stilla och blundar. Att man måste checka av om personen är med. Att han ska stanna upp och kolla läget om den andra personen slutar ge respons etc. Ja, jag var arg.

Det som tog hårdast av samtalet var att han jämförde mig med sitt ex. Att hon knappt aldrig ville ha sex och att det bara var vanilj. Eftersom jag tycker om lite mer dirty (typ hålla runt halsen, i håret osv.) hade han tänkt att det där var ok typ. Jag kom på att jag brukar prata dirty i sängen och då säger jag lite saker som jag inte menar (typ att han får utnyttja mig och göra vad han vill). Hur kan man ta sådant ordagrannt (om det nu är det han också syftade på)??!!

Jag känner ändå att jag fick fram det jag ville säga. Han sa att det hela var fruktansvärt och att det inte fanns några ursäkter. Ändå sa han förlåt flera gånger och det verkade som han ville att jag skulle förlåta honom. Det gjorde jag INTE. Jag avslutade samtalet med att jag vill veta hans provsvar.
 
Även om det är sent i tråden vill jag bara säga att jag håller med dem som tycker det var ett övergrepp.

Det som tog hårdast av samtalet var att han jämförde mig med sitt ex. Att hon knappt aldrig ville ha sex och att det bara var vanilj. Eftersom jag tycker om lite mer dirty (typ hålla runt halsen, i håret osv.) hade han tänkt att det där var ok typ. Jag kom på att jag brukar prata dirty i sängen och då säger jag lite saker som jag inte menar (typ att han får utnyttja mig och göra vad han vill). Hur kan man ta sådant ordagrannt (om det nu är det han också syftade på)??!!

Ah härligt, en redig slev av shaming för att du gillar sex på ett visst sätt. Gillar man det ena är man såklart med på det andra! Bra logik.

Hans ursäkter är ju helt värdelösa eftersom han drar till med sån där skit. Genom att säga så lägger han ju skulden på dig. Fy fan vilken manipulerande skithög rent ut sagt. Vad i hela fridens namn har hans ex med dig att göra? Jag blir helt matt. Förstår att du blir skitledsen men det behöver du verkligen inte vara, det är INTE ditt fel, det är HELT OCH HÅLLET hans, vad han än kläcker ur sig.
 
Sedan förklarade jag min upplevelse i detalj. Hur mina tankegångar gick och hur jag mådde. Att jag hade anmält honom om vissa saker hade skett annorlunda. Att det INTE är ok att ha sex med någon som ligger stilla och blundar. Att man måste checka av om personen är med. Att han ska stanna upp och kolla läget om den andra personen slutar ge respons etc. Ja, jag var arg.


Jag känner ändå att jag fick fram det jag ville säga. Han sa att det hela var fruktansvärt och att det inte fanns några ursäkter. Ändå sa han förlåt flera gånger och det verkade som han ville att jag skulle förlåta honom. Det gjorde jag INTE. Jag avslutade samtalet med att jag vill veta hans provsvar.

Fy fasen vad du är BRA!! :bow:
 
Jag känner ändå att jag fick fram det jag ville säga. Han sa att det hela var fruktansvärt och att det inte fanns några ursäkter. Ändå sa han förlåt flera gånger och det verkade som han ville att jag skulle förlåta honom. Det gjorde jag INTE. Jag avslutade samtalet med att jag vill veta hans provsvar.
Bra!
Låt honom ha ångest över detta ett tag nu. Och jättebra att du sätter upp en gräns för dig själv där du inte tolererar att andra människor behandlar dig hur som helst. Det är bra för din självkänsla om inget annat att du sätter upp tydliga gränser för dig själv och att du står på dig och inte vacklar.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 625
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 931
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 318
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 653
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp