Bukefalos 28 år!

Min kk hade sex med mig när jag sov

Jag tror det är bäst att rikta ilskan mot honom fast det känns fel att anklaga denna stackars oskyldiga varelse :crazy:.
Det är de som är svårast, tycker jag. De som SÄGER de rätta sakerna och i mångt och mycket också agerar rätt. Men när de "får chansen" så tar de den och visar en annan (oanad) sida. Jag tror inte de ens är medvetna om hur manipulativa de är. Kanske därför som det är så svårt att bemöta. Det är i de situationerna man måste fråga sig: Är det rimligt att säga en sak men agera tvärtemot? Även om det kommer en miljon ursäkter och (bort-)förklaringar efteråt.
 
Jag tror att han använder sin oskyldiga image för att kunna ta sig igenom livet utan att ta ansvar för sina handlingar. För ingen kan ju bli arg på honom då.
...

Jag tror det är bäst att rikta ilskan mot honom fast det känns fel att anklaga denna stackars oskyldiga varelse :crazy:.

Huvudet på spiken, tror jag. Han har nog lärt sig ett bra sätt att komma undan med allt från att ha snott sista kakan till att undvika andras ilska över hans handlingar.

Och tro inget annat - han är proffs på det han gör. Därav din sista mening. Var arg. Fortsätt vara arg. En rövhatt är en rövhatt. Oavsett om de ser ut som ett krus rosor och snackar det de tror vi vill höra.
 
Vet du vad @Myblackcat jag tror säkert att han är en på många sätt fin och bra kille - men även fina och bra killar gör sånt här! Det var det Katarina Wennstams Flickan och skulden handlade om. De hyggliga fina killarna gör också sånt här, vi vill bara inte tro det.

Därför är det så jävla bra att någon - du - reagerade så starkt och ställde honom mot väggen. Fortsätt läsa lusen av honom om du vill. Han får ett wake up call som heter duga och det är din förtjänst!
 
Vet du vad @Myblackcat jag tror säkert att han är en på många sätt fin och bra kille - men även fina och bra killar gör sånt här! Det var det Katarina Wennstams Flickan och skulden handlade om. De hyggliga fina killarna gör också sånt här, vi vill bara inte tro det.

Därför är det så jävla bra att någon - du - reagerade så starkt och ställde honom mot väggen. Fortsätt läsa lusen av honom om du vill. Han får ett wake up call som heter duga och det är din förtjänst!

Det håller jag med om. Jag tror inte att han egentligen är en elak person som medvetet låtsats vara snäll. Han har bara olika sidor.

Jag vet att han är otroligt känslig och är säker på att han mår skit av det här och att han denna kväll har ångest och analyserar sönder vad som hände. För honom är det otroligt viktigt att inte såra andra och jag tror att det är ovanligt att något blir arg på honom (som jag blivit).

Trots allt känns det ändå bra att han tar åt sig av det här och mår skit. Jag hoppas tom att han får en liten panikångestattack så han tänker sig för i framtiden och aldrig gör om det på någon annan tjej.
 
Jag tycker det jobbiga med den här situationen är att det var just den här killen. Han har målat upp en bild av sig själv som en väldigt mjuk och känslig person. Han pratade alltid om machokulturen och hur han gick emot den i olika sammanhang. Att han var feminist osv.

Meddelandet jag skrev till honom skrev jag fort och skickade utan att läsa igenom för jag visste att jag skulle tagit bort vissa saker som jag skrev. För när jag läste det efter jag skickat det så kändes det så fel att ha kallat honom asshole. Det kändes elakt och för mycket att bli så arg på den här känsliga killen.

Jag har pratat med flera kompisar och min bror och analyserat lite. Jag tror att han använder sin oskyldiga image för att kunna ta sig igenom livet utan att ta ansvar för sina handlingar. För ingen kan ju bli arg på honom då. Det skulle ju vara som att bli arg på en katt för att den kissade i sängen. Den förstår ju inte vad orsaken till ilskan kommer ifrån så det är ingen ide att reagera.

Sedan var en av kompisarna väldigt intresserad av vad som hände i detalj. Det var bra att gå igenom för nu vet jag att zonen inte var lika grå som jag trodde. Att han flera gånger gick över gränsen och att han inte kan spela oskyldig (om han inte klassas som efterbliven eller nåt). Och att det inte spelar någon roll vad jag gjorde. För det var faktiskt så jag kände när det hände. Att han gick över flertalet gränser fast jag tydligt inte var med på det.

Hur kan han påstå att jag njöt? Det skulle jag vilja veta. Och vilka tecken visade jag på att vara vaken?

Det är jobbigt att gå igenom händelsen då jag fortfarande inte kan förstå att han gjorde det här mot mig. Jag misstänker att jag kommer råka skicka iväg något argt meddelande till honom under de kommande dagarna. Jag tror det är bäst att rikta ilskan mot honom fast det känns fel att anklaga denna stackars oskyldiga varelse :crazy:.

Har varit med om liknande, bland annat med en kille som låter kusligt lik han i ditt fall - en kille som såg sig själv som världens snällaste och med många feministiska åsikter. Baserat på mina erfarenheter är de killar som ser sig själv som sååå snälla och gärna klagar över att "inga tjejer vill ha snälla killar" ofta de värsta rövhattarna!

Så himla bra och starkt gjort att du sa ifrån till honom! Vem vet, efter allt offerkofteri kanske det sår ett litet litet frö hos honom och han en vacker dag inser att det han gjorde är helt åt helsike.
 
Jag vet att han är otroligt känslig och är säker på att han mår skit av det här och att han denna kväll har ångest och analyserar sönder vad som hände. För honom är det otroligt viktigt att inte såra andra och jag tror att det är ovanligt att något blir arg på honom (som jag blivit).

Jag känner ju inte den här killen alls, så det jag skriver är enbart utifrån mina erfarenheter. Men jag vill i alla fall beskriva det som jag har upplevt och det är att det på ytan kan vara viktigt för de här männen att inte såra andra. De säger det, de agerar så i de flesta fall - men när tillfället yppar sig, så agerar de på ett helt annat sätt. De vet (omedvetet) att det är därför de är så svåra att komma åt. De liksom slipper undan överallt, för de är ju så känsliga, så snälla, så rättrådiga och t o m "feminister". Men det är yta, det är utanpåverk utan verklig förankring.

Att de mår dåligt är för att man är dem på spåren, för att de riskerar att avslöjas. Inte för att de är ledsna för att de gjort något fel.
 
Det här var 6:e gången vi sågs eller nåt. Han hörde av sig sent igår kväll och kom hem till mig. Jag kom precis hem från en fest och var lite berusad. Vi hade sex då och det va bra som vanligt. Imorse kl 7. kanske då börjar han ta på mig när jag sover. Det har bara gått några enstaka timmar sedan jag somnade så jag är dödstrött och fortfarande påverkad av alkoholen. Jag ligger typ och slumrar/halvsover. Jag orkar verkligen inte röra mig, inte ens vicka en liten tå. Att han höll på lite med brösten gjorde inget, men sen börjar han hålla på därnere. Jag börjar tycka det är konstigt.

Han är inte min pojkvän. Han vet inte var mina gränser går. Jag inser tillslut att han tänker trycka in den och han gör det och börjar hålla på. Nu är jag vaken, fast jag ligger lika stilla som innan och blundar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om han kanske vet att jag är vaken fast jag inte visat det. Att det är därför han tycker det är ok. Jag får en riktig obehaglig känsla i kroppen. Det enda jag tillslut kommer på att säga är att fråga ifall han använder kondom. Nej svarar han och fortsätter. Då flyttar jag på mig så han slutar och lägger mig med ryggen mot honom. Då tar han fram en kondom ur lådan, sätter på den och bara stoppar in den igen bakifrån (utan förvarning som innan) och börjar hålla på igen utan att säga något. WTF! Då säger jag att jag inte vill mer och han slutar.
Jag ligger kvar ett tag med ryggen mot honom. Jag känner mig inte trygg längre men vet inte vad jag ska göra. Han frågar oroligt om jag är arg på honom. Jag svarar inte. Sedan frågar han om jag är sur för att han inte använde kondom. Då svarar jag bara "bl.a." och att jag vill att han går så han går. (Jag funderade här på ifall jag skulle förklara för idioten att man inte har sex med någon som sover, men ville bara ha ut honom ur mitt hem.)

Jag är lite chockad. Hur kan man ha sex med någon när den personen inte rör på sig eller ger någon respons alls? De killar jag varit med tidigare har slutat när de märkt att de inte fått igång mig (på morgonen t.ex.). De har automatiskt blivit avtända när jag inte gett något gensvar.

Den här trodde jag inte om den här killen, alls. Han är en speciell person. Han är ovanligt öppen, ärlig, känslig, respektfull och verkar genuin. Man märker att han tycker min njutning är det viktigaste. Han har nästan fått mig att få känslor för honom pga det mjuka/kärleksfulla sättet han tar på mig. Det här går inte ihop med bilden jag har av honom. Aja nu vet jag iallafall och jag vill aldrig mer se honom.

Så vad är eran spontana reaktion? Har någon varit med om något liknande? Vad gjorde ni då?
Vidrigt! :wtf:
Jag mår illa bara av att läsa det du skriver.

Då är jag ändå en person som uppskattar sex. Inte för att det har någon betydelse, men i alla fall.

För att svara på frågan, nej det är inte okej. :mad:
Att ha sex med någon utan samtycke är i mina ögon våldtäkt.
Jag hade gjort slut och aldrig träffat honom igen. :yuck:
 
Mitt ex var jättesnäll, @Myblackcat . Alltså, en oerhört trevlig person, som snarare gränsade mot dumsnäll än mot någon form av beräknande elak.

Ändå gjorde han mig illa. Ett antal gånger. Och jag tog på mig skulden eftersom det säkert var jag som överreagerade, jag som skapade de här missförstånden oss emellan när han hade sex med mig till dess att jag grät hysteriskt. Och när jag konfronterade honom var han i allmänhet helt förstörd. Förutom när han då någon gång sa åt mig att jag "ju tyckte om det".

Jag tycker att det är skitstarkt av dig att ha kunnat ta avstånd redan nu. För det är inte lätt. Speciellt inte med de där "snälla killarna". Jag hoppas att du kan hitta det som får dig att må så bra som möjligt.
 
Jag tycker det är fantastiskt bra att du orkat ta upp det med närstående. Det minskar stigmatiseringen och kring våldtäktsoffer om vi slutar hyscha så mycket med det. Särskilt när det gäller såna här övergrepp som alltför många varit med om, men eftersom man aldrig hör om det tror de att de är ensamma och att det nog ändå inte var en riktig våldtäkt. Ingen ska behöva skämmas för att ha blivit utsatt för ett brott.

Du har också rätt att må skit om du behöver det! Hoppas verkligen att han sitter hemma och är ledsen över att han förstår att han har utsatt dig för något oförsvarligt och inte bara tycker synd om sig för att han tycker att du har sårat hans ömtåliga känslor.
 
Jag känner ju inte den här killen alls, så det jag skriver är enbart utifrån mina erfarenheter. Men jag vill i alla fall beskriva det som jag har upplevt och det är att det på ytan kan vara viktigt för de här männen att inte såra andra. De säger det, de agerar så i de flesta fall - men när tillfället yppar sig, så agerar de på ett helt annat sätt. De vet (omedvetet) att det är därför de är så svåra att komma åt. De liksom slipper undan överallt, för de är ju så känsliga, så snälla, så rättrådiga och t o m "feminister". Men det är yta, det är utanpåverk utan verklig förankring.

Att de mår dåligt är för att man är dem på spåren, för att de riskerar att avslöjas. Inte för att de är ledsna för att de gjort något fel.

Jag föredrar faktiskt män som inte fattar vad feminism innebär och går ut på än de som kallar sig feminister och sedan gör tvärtemot. De som inte fattar kan man förklara för och de kan lära sig och få nya insikter men de som utger sig för att vara något de inte är är helt vidrigt utstuderade. Som en ulv i fårakläder.
 
Det håller jag med om. Jag tror inte att han egentligen är en elak person som medvetet låtsats vara snäll. Han har bara olika sidor.

Jag vet att han är otroligt känslig och är säker på att han mår skit av det här och att han denna kväll har ångest och analyserar sönder vad som hände. För honom är det otroligt viktigt att inte såra andra och jag tror att det är ovanligt att något blir arg på honom (som jag blivit).

Trots allt känns det ändå bra att han tar åt sig av det här och mår skit. Jag hoppas tom att han får en liten panikångestattack så han tänker sig för i framtiden och aldrig gör om det på någon annan tjej.

Du har agerat rätt! Jag känner dock med dig, för det är så jobbiga känslor i allt det där, och man analyserar själv sönder allt dessutom.

Gå nu vidare och var glad att han upplystes om sin omdömeslöshet och avsaknad av empati och samspel.
 
Nä, det har ju inte det. Hur mycket man än gillar sex ska det ju inte ske mot ens vilja.

Sex och övergrepp/våldtäkt har ju väldigt lite med varandra att göra, egentligen.
Nä, det var kanske fånigt formulerat. :o

Allmänt; Jag tror precis som flera har skrivit att många såna här killar "kompenserar" sin taskiga kvinnosyn med att vara överdrivet mjuka eller feministiska i andra sammanhang.
Göran Lindberg alias "Kapten klänning" är ett tydligt och väldigt extremt exempel på en sån person.
 
Nä, det var kanske fånigt formulerat. :o

Allmänt; Jag tror precis som flera har skrivit att många såna här killar "kompenserar" sin taskiga kvinnosyn med att vara överdrivet mjuka eller feministiska i andra sammanhang.
Göran Lindberg alias "Kapten klänning" är ett tydligt och väldigt extremt exempel på en sån person.
Det tror inte jag. Jag tror att det helt okomplicerat är olika sidor av samma person. Mansrollen rymmer helt enkelt så mycket destruktiv skit att också en sådan man kan framstå som schysst.
 
Mitt ex var jättesnäll, @Myblackcat . Alltså, en oerhört trevlig person, som snarare gränsade mot dumsnäll än mot någon form av beräknande elak.

Ändå gjorde han mig illa. Ett antal gånger. Och jag tog på mig skulden eftersom det säkert var jag som överreagerade, jag som skapade de här missförstånden oss emellan när han hade sex med mig till dess att jag grät hysteriskt. Och när jag konfronterade honom var han i allmänhet helt förstörd. Förutom när han då någon gång sa åt mig att jag "ju tyckte om det".

Jag tycker att det är skitstarkt av dig att ha kunnat ta avstånd redan nu. För det är inte lätt. Speciellt inte med de där "snälla killarna". Jag hoppas att du kan hitta det som får dig att må så bra som möjligt.

Uteifrån det lilla jag känner den här killen så låter han lik ditt ex. Dumsnäll passar honom. Fy att du var tvungen att vara med om detta!
 
Jag tycker det är fantastiskt bra att du orkat ta upp det med närstående. Det minskar stigmatiseringen och kring våldtäktsoffer om vi slutar hyscha så mycket med det. Särskilt när det gäller såna här övergrepp som alltför många varit med om, men eftersom man aldrig hör om det tror de att de är ensamma och att det nog ändå inte var en riktig våldtäkt. Ingen ska behöva skämmas för att ha blivit utsatt för ett brott.

Du har också rätt att må skit om du behöver det! Hoppas verkligen att han sitter hemma och är ledsen över att han förstår att han har utsatt dig för något oförsvarligt och inte bara tycker synd om sig för att han tycker att du har sårat hans ömtåliga känslor.

Jag skäms ingenting. Jag skulle tom kunna ta upp det som hände med jobbkollegorna imorgon. Tänkte också ta upp det på nästa fest. Jag vill att både tjejerna och killarna i mitt umgänge får reda på att sånt här händer, ofta.

Jag är en person som behöver få ur mig skiten när skit händer liksom. Jag har pratat med flera nära tjejkompisar men känner att jag faktiskt vill dela med mig till killarna. Jag vill höra deras åsikter och jag vill att de lyssnar på mig. Vem vet, någon av dem kanske haft sex med folk som sover.

När det gäller den här killens personlighet så kan jag såklart inte veta hur han är funtad. Det kan vara så att det här var första gången han gjorde det eller att han brukade ha sex med sitt ex när hon sov. Just nu skulle det faktiskt kunna vara vilket som.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 675
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 850
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 531
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp