Bukefalos 28 år!

Min kk hade sex med mig när jag sov

Jag skäms ingenting. Jag skulle tom kunna ta upp det som hände med jobbkollegorna imorgon. Tänkte också ta upp det på nästa fest. Jag vill att både tjejerna och killarna i mitt umgänge får reda på att sånt här händer, ofta.

Jag är en person som behöver få ur mig skiten när skit händer liksom. Jag har pratat med flera nära tjejkompisar men känner att jag faktiskt vill dela med mig till killarna. Jag vill höra deras åsikter och jag vill att de lyssnar på mig. Vem vet, någon av dem kanske haft sex med folk som sover.

När det gäller den här killens personlighet så kan jag såklart inte veta hur han är funtad. Det kan vara så att det här var första gången han gjorde det eller att han brukade ha sex med sitt ex när hon sov. Just nu skulle det faktiskt kunna vara vilket som.
Oj vad du är modig. Det är helt otroligt bra att du inte skäms för något som inte alls är ditt fel. Jag tycker att ditt agerande är sjukt strongt. Jag hade aldrig vågat (jag antar nu att du är yngre än mig, jag är medelålders) när jag var i din ålder. Kanske inte ens nu faktiskt. Hoppas att du inte mår dåligt av den här grejen framöver för mycket.
 
Äsh jag måste skriva ned det han sa innan jag sover så jag inte glömmer något. Jag använder den här tråden lite som en dagbok :D och ni är så stöttande och kloka här :heart.

Han ville iallafall förklara sin sida av händelsen och be om ursäkt. Han sa att han hade mått dåligt hela dagen. Han förklarade att han trodde jag njöt när jag tydligen "stönade" till när han tryckte in den och att han tänkte att jag var med på det för att jag tydligen hade särat på benen så han skulle komma åt bättre. Jag svarade att jag faktiskt inte kommer ihåg något av det och att jag visst kan ha rört på mig när jag låg där och att det inte var ett njutstön han hörde.

Han sa vidare att eftersom han började lite i taget så antog han att jag var med på det då jag inte sa ifrån. Han jämförde med sitt ex som hade sagt ifrån tydligt när hon inte ville. Jag frågade om han hade haft sex med någon som sovit tidigare men fick inget klart svar. Jag förklarade att det är svårt att säga ifrån när man slummrar/sover och att det faktiskt inte är det som avgör om det är ett övergrepp eller inte. Det är för fan hans ansvar att se ifall jag är med på det!

Sedan förklarade jag min upplevelse i detalj. Hur mina tankegångar gick och hur jag mådde. Att jag hade anmält honom om vissa saker hade skett annorlunda. Att det INTE är ok att ha sex med någon som ligger stilla och blundar. Att man måste checka av om personen är med. Att han ska stanna upp och kolla läget om den andra personen slutar ge respons etc. Ja, jag var arg.

Det som tog hårdast av samtalet var att han jämförde mig med sitt ex. Att hon knappt aldrig ville ha sex och att det bara var vanilj. Eftersom jag tycker om lite mer dirty (typ hålla runt halsen, i håret osv.) hade han tänkt att det där var ok typ. Jag kom på att jag brukar prata dirty i sängen och då säger jag lite saker som jag inte menar (typ att han får utnyttja mig och göra vad han vill). Hur kan man ta sådant ordagrannt (om det nu är det han också syftade på)??!!

Jag känner ändå att jag fick fram det jag ville säga. Han sa att det hela var fruktansvärt och att det inte fanns några ursäkter. Ändå sa han förlåt flera gånger och det verkade som han ville att jag skulle förlåta honom. Det gjorde jag INTE. Jag avslutade samtalet med att jag vill veta hans provsvar.
Det här är det bästa jag läst på länge, du stod upp för dig själv, din upplevelse och lät honom inte komma undan. Gud så jävla bra gjort. Även om det är skittufft just nu av förklarliga skäl så ska du sträcka på dig för du är grym alltså.
 
Äsh jag måste skriva ned det han sa innan jag sover så jag inte glömmer något. Jag använder den här tråden lite som en dagbok :D. Och ni är så stöttande och kloka här :heart.
Jag tycker att du är helt suverän, @Myblackcat ! Helt suverän!

Vad gulliga ni är alla!

Jag avslutar den här skitdagen med att kolla på en serie jag redan sett 100 gånger och frossa chips och mumsmums.
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.
Fyy fan!! :mad: Ta inget mer av det nu, eller aldrig igen. Någonsin.Ta all hjälp och stöd du behöver för att komma ur relationen, helst nyss. Utan att ta på dig någon som helst skuld för vad han gjort mot dig.

@Myblackcat - Kan bara instämma med de andra, du är så otroligt stark som står upp för dig själv och, som det verkar, med all önskvärd tydlighet förklarar för honom vad det egentligen ÄR han har gjort mot dig och att det på inga sätt går att ursäkta eller bortförklara. Ett övergrepp är alltid ett övergrepp. Vad han än säger.
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.

Det din kille gör är fel och brottsligt. Jag tipsade tidigare om Kvinnofridslinjen. De är vana att tala med personer som utsätts för olika typer av våld i nära relationer och jag har själv haft stor nytta av att ringa dem.

Andra stycket här nedan beskriver hur sex med någon som sover definieras som våldtäkt.
Från Brottsbalken 6 kap 1 §:

Den som genom misshandel eller annars med våld eller genom hot om brottslig gärning tvingar en person till samlag eller till att företa eller tåla en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som med en person genomför ett samlag eller en sexuell handling är jämförlig med samlag genom att utnyttja att personen på grund av medvetslöshet, sömn, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada eller psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i ett hjälplöst tillstånd.
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.

Det är övergrepp! Det är fruktansvärt och genomvidrigt det han gör mot dig.
Du måste för din egen skull ta dig ur den relationen.
Fy fan vilket jävla as!
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.
Det är övergrepp, det är fel och det är tammefan olagligt!

Och det är inte ditt fel! Du har inte gjort något fel!
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.
Men du, markera för din egen skull att det där inte är okej. Låt honom läsa denna tråden om det behövs.

Det finns ingen kille som inte vet att det där inte är okej. De vet! Men de kör på ändå. Och eftersom du inte protesterar så fortsätter han tyvärr eftersom han inte har omdöme att sluta med sitt vidriga beteende.

Ibland undrar man hur mycket puckon det finns där ute egentligen?? Vart är alla bra killar??
 
Nu har jag läst hela tråden och har en mega klump i magen.
Min kille gör såhär, säger jag något så slutar han men om jag bara ligger tyst så går han hela vägen.
Och säger jag nej så blir han så himla sur att det är lättare att bara låta honom vara.
Har aldrig ens kommit på tanken att det är övergrepp, eller jag kanske bara inte ville tro det.

Oj vilket jävla as! Ta hand om dig och låt honom inte fortsätta förgripa sig på dig.
Ush nu fick jag en klump i magen av att läsa ditt inlägg :(.
 
Alltså förlåt för trådkap, men vi har varit tsm i 2 år och det har endast hänt ett par 10 tal gånger under de åren.
När vi ses imorgon ska jag nog prata lite mer(mycket) om det då det varit på tapeten lite förut, känns helt sjukt att det klassas som olagligt. Har faktiskt inte sett så på det förut, men jag har också haft sjuka kuratorer som skyllt allt på att boys will be boys osv kanske därför jag inte sett det förut?
Hatar de där bitterfittorna som tycker allt är tjejers fel när vi inte GÖR NÅT, alls.
Tack för att du startade tråden det öppnade mina ögon och hoppas allt går bra för dig, kram
 
Alltså förlåt för trådkap, men vi har varit tsm i 2 år och det har endast hänt ett par 10 tal gånger under de åren.
Ett par tiotalgånger under de åren är ju för mig ca 20 ggr. Det innebär ju att det är ca en gång i månaden!! Det är mycket. Faktiskt. Även om du tycker att det är "endast". Spelar ingen roll om det är en eller hundra gånger, han går helt klart över gränsen över vad som är okej! Och för varje gång du tillåter dig själv att bli behandlad så kommer din självkänsla att sakta men säkert försvinna och tyna bort. Stå upp för dig själv! Det är din kropp, inte hans leksak. Han har inte makten att ta för sig bäst han vill och han har verkligen inte rätt att bli sur för att du inte vill ha sex!! En sådan man behöver ingen kvinna i sitt liv.

Du har rätten till din kropp och man har tillräckligt med respekt i sig för att acceptera att andra människor inte vill ligga. PUNKT.
 
Alltså förlåt för trådkap, men vi har varit tsm i 2 år och det har endast hänt ett par 10 tal gånger under de åren.
När vi ses imorgon ska jag nog prata lite mer(mycket) om det då det varit på tapeten lite förut, känns helt sjukt att det klassas som olagligt. Har faktiskt inte sett så på det förut, men jag har också haft sjuka kuratorer som skyllt allt på att boys will be boys osv kanske därför jag inte sett det förut?
Hatar de där bitterfittorna som tycker allt är tjejers fel när vi inte GÖR NÅT, alls.
Tack för att du startade tråden det öppnade mina ögon och hoppas allt går bra för dig, kram
En gång är en gång för mycket. Och det är bra att det klassas som olagligt. Annars skulle det ju vara "fritt fram" även för de som drabbas och som ser det för vad det är - övergrepp.
Det kan självklart vara svårare att identifiera i en relation, man blir "hemmablind" och rädd för att såra sin partner för att man "anklagar" denne. Just för att de gärna drar på sig offerkoftan och på något manipulativt sätt lyckas vända det till att det är synd om dem.
Superbra att även du tagit till dig av det som skrivs i tråden, önskar dig lycka till imorgon. Var stark, tänk på vad TS sa så klokt och välformulerat.
De där kuratorerna borde anmälas, för övrigt. Med den människosynen ska man inte jobba med utsatta människor.
 
Alltså förlåt för trådkap, men vi har varit tsm i 2 år och det har endast hänt ett par 10 tal gånger under de åren.
När vi ses imorgon ska jag nog prata lite mer(mycket) om det då det varit på tapeten lite förut, känns helt sjukt att det klassas som olagligt. Har faktiskt inte sett så på det förut, men jag har också haft sjuka kuratorer som skyllt allt på att boys will be boys osv kanske därför jag inte sett det förut?
Hatar de där bitterfittorna som tycker allt är tjejers fel när vi inte GÖR NÅT, alls.
Tack för att du startade tråden det öppnade mina ögon och hoppas allt går bra för dig, kram
Ett övergrepp i månaden. Det är inte "endast". Det är ett övergrepp i månaden. Från någon som säger sig älska dig?
 
Usch- denna diskussionen får mig att må illa.. Över att det är sååå vanligt.
Och även om jag aldrig riktigt varit med om det har jag hört berättelser kring det och inte ens reagerat.
Jag försöker ha en positiv syn på killar ändå och jag tror inte alltid de fattar. Jag tycker till exempel det är snudd på övergrepp om en man- även i ett förhållande- tar på mig på "fel plats på fel sätt " och de tycker ofta att de uppvaktar.

Vet många killar som hade tyckt det var världens bästa grej om någon smög sig på dom k sömnen. Och det KAN ju vara så att de verkligen tror att det är ok...
Och allvarligt talat- då måste ju något drastiskt till för att lära alla över 14 år hur man gör för att säkerställa att det man gör är ok . Och att om man är tveksam- SLUTA!

Det är vidrigt att det är så ok och det visar på en otrolig dubbelmoral för alla hatar våldtäktsmän . Men det är synd om killar som blir lockade och lurade och "trodde".
Nej det behövs fan vettigare utbildning i sexualkunskap och gärna återkommande under alla skolår.
De måste förstå att det som känns naturligt och lite kinky i deras värld kan upplevas på ett helt annat sätt. Och samhället måste sluta tro att tjejer är ute efter att "sätta dit" när de berättar sånt här! Usch usch usch och fy .
 
Han sa vidare att eftersom han började lite i taget så antog han att jag var med på det då jag inte sa ifrån.

Det är så övervidrigt. Det är ett så typiskt tecken på det där jag var inne på tidigare - att när det gäller sex är mannen aktiv, kvinnan passiv. Händelseförloppet utgår från hans sexualitet, det är inte så noga vad hon känner och så länge hon inte säger nej är det lugnt att fortsätta så att HAN blir tillfredsställd.

Och det påminner om en aktuell händelse - en artist som tryckte en tjejs ansikte mot sitt skrev under en spelning. Efteråt ska han ha sagt "”hur skulle jag kunna veta att hon inte ville om jag inte provade?"

I övrigt instämmer jag i kören som säger att du är helt lysande.
 
Det är så övervidrigt. Det är ett så typiskt tecken på det där jag var inne på tidigare - att när det gäller sex är mannen aktiv, kvinnan passiv. Händelseförloppet utgår från hans sexualitet, det är inte så noga vad hon känner och så länge hon inte säger nej är det lugnt att fortsätta så att HAN blir tillfredsställd.

Och det påminner om en aktuell händelse - en artist som tryckte en tjejs ansikte mot sitt skrev under en spelning. Efteråt ska han ha sagt "”hur skulle jag kunna veta att hon inte ville om jag inte provade?"

I övrigt instämmer jag i kören som säger att du är helt lysande.

En rejäl spark mellan benen försvaras då med "Hur skulle jag kunna veta att han inte ville om jag inte provade?"
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 437
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 734
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 152
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 575
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp