Bukefalos 28 år!

Min lön måste vara fel, eller?

jerseyko

Trådstartare
Jag får min slutlön nu eftersom min anställning avslutades 31 december.

Lönespecen ser ut såhär:

Arbetstidkonto: +summa
Daglön: 16/12-31/12: ingenting
Sjukavdrag: 16/12-31/12: -summa
Semesterersättning: +summa


Inte ska väl sjukavdraget dras från min semesterersättning, när jag inte haft semester? De måste väl missat att lägga in min daglön för 16-31 där ifrån sjukavdraget ska dras?
 
Sv: Min lön måste vara fel, eller?

Då saknas ju som du säger daglön från 16 dec fram t.o.m. den sista då du slutade. Svårt att säga utan att ha sett specifikationen men det låter konstigt.
 
Sv: Min lön måste vara fel, eller?

Det beror på hur din lön betalats ut från början, i förskott eller efterskott eller ngt mittemellan med tanke på hur din löneperiod ser ut.
PL
 

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag ska ansöka om aktivitetsstöd och fk vill veta min lön för tid som jag arbetat. Det ska väl de skita i känner jag. Varför är det...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 114
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 536
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag blir galen och kommer snart att tappa fotfästet. Jag var sjukskriven från mitt jobb i ca 1,5 månad innan jag började jobba...
2
Svar
27
· Visningar
2 885
Senast: MiaMia
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 104
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Pall till hög säng?
  • Kattbilder #9
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp