Min sambo dog hastift inatt

Fick den som sitter vid halen/nyckelbenet och dialysen idag fungerade inte.

Nytt försök på måndag. Var tal om att jag skulle få den i ljumsken ett tag vilket hade gjort att jag varit sängliggande.

Idag fick jag komma hem lite på dagen men jag har rejält ont överallt och ingen verkar ha koll.

Känns inte alls bra det här.

På måndag är PD sköterskorna tillbaks samt min läkare så hoppas jag får lite bättre svar.
Åh vad jobbigt du har det. ❤️ Hoppas att det vänder snart för dig.
 
Dialysen fungerade idag. Jag gör det inte...
Screenshot_20230919_002122_Facebook.jpg
 
Å, det är så vidrigt! Rått, hårt och kallt :cry:. Men ett år är ingenting i det här. Ett ögonblick, ett andetag. Även om det ibland känns som om om det har passerat oceaner av tid.
Det tar mycket längre tid än så att läka... Och riktigt den man var innan, nej, det blir vi nog inte. Men det kan bli bra ändå, i det nya. Så småningom om :heart.

Der gör mig ont att läsa hur jobbigt du har med hälsan uppe på allt. Som om det inte var nog med sorgen.
Jag har fått ganska starka somatiska reaktioner vid varje årlig hållpunkt, nu senast då jag låg i frossa på vår bröllopsdag, så jag kan bara tänka mig hur du mår i kropp och själ nu.
Skönt att dialysen fungerade iaf :heart.

Vilka jättefina foton på Andreas. Ingen kan ta ifrån dig det ni har haft och delat.

Du vet att jag finns här om du vill skriva av dig eller något.

Stor, stor kram från mig
 
I lördags var det ett år sen begravningen. Det har varit en tung helg. Riktigt jobbig.

Jag känner att jag håller på och isolerar mig mer och mer. Jag umgås inte med någon och jag vill heller inte göra något. Jag pysslade en del hemma men känner egentligen bara varför? För vem?

Det är tomt och saknaden efter Andreas känns som om den bara blir större inte mindre.

Hjälper ju nte att vara sjukskriven och hålla på med påsdialys som iallafall verkar fungera.

Om 1 vecka blir jag av med infarten vid halsen. När den är borta kommer jag försöka starta igång hästen ordentlig. Nu har jag bara varit ute och skrittat och visst det är trevligt men det är ingen riktigt ridning.

Ska börja med näringsdryck för att få i mig mer mat. Jag lagar mat men har jättesvårt att få i mig mat. Magen säger att den är full och hjärnan att jag inte är hungrig. Ska bli bättre så småningom men just nu är det jobbigt. Äter jag inte orkar jag inte och så blir det en ond cirkel.

När ska man få må bra?
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 467
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 055
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 679
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 721
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp