Min sambo dog hastift inatt

Kom hem till ett nedsläckt tomt mörkt hus.

Jag har bott ensam förut men med Andreas så gjorde jag ju ett aktivt val om tvåsamhet. Är så ledsen och nedstämd nu.
Har en ärtsoppa som kokar på. Vi skulle göra den ihop men kom aldrig för oss så nu puttrar den på.

Kunnat äta lite lättare nu men det tar stopp snabbt.

Allt är tungt och jobbigt nu
 
Kom hem till ett nedsläckt tomt mörkt hus.

Jag har bott ensam förut men med Andreas så gjorde jag ju ett aktivt val om tvåsamhet. Är så ledsen och nedstämd nu.
Har en ärtsoppa som kokar på. Vi skulle göra den ihop men kom aldrig för oss så nu puttrar den på.

Kunnat äta lite lättare nu men det tar stopp snabbt.

Allt är tungt och jobbigt nu
Det finns folk här i alla fall, och du kanske kan ringa någon via video, bara ha igång i köket medan du lagar mat? :heart
 
Det är första gången jag ser denna tråd, och jag blir så otroligt ledsen. Stackars dig @Diabetikern , jag känner så med dig. Vilken ofattbart svår och chockartad förlust. Jag kan inte föreställa mig din sorg.

Mina tankar går till dig och din och Andreas familj. Vilken oerhört svår sorg när han var så förhållandevis ung.

 
Lever än iallafall. Det är tungt. fruktansvärt tungt.

Idag är det 2v han varit borta. Känns så orättvist att livet bara rullar på när mitt fotfäste är borta.

Idag kom en god vän jag tyvärr inte träffar så ofta hon hade med sig lite mat och vi kunde äta middag ihop så jag slapp laga. Mitt blodsocker är fortfarande helt uppåt väggarna.

Lokal är bestämd, mat bestämd fixat för äppelpajen som vi ska ha på minnesstunden. Lokalen tar 150p hoppas det räcker,

Min andra goda vän som flyttade till Spanien för några år sedan kommer hit den 10/10 och då ska vi samla ihop gamla gänget och träffas och umgås. Vi har blivit väldigt spridda.

Orkar inte höra av mig till folk. Var inne en sväng på jobbet och sa hej vilket kändes skönt. Idag har ja suttit med försäkringar och bank. Har möte med min bank redan nu på onsdag vilket känns tryggt. Vet inte riktigt vad vi ska gå igenom men vill ända ha lite klarhet i hur det kommer fortsätta.

Fick även sätta hårt mot hårt mot juristen och pappas bank då det fortfarande krånglar.

Bröt ihop här förut då jag måste fixa musfällan och jag tycker det är otäckt. Det var Andreas "jobb" jag behövde bara säga till att det var dags. Ska be grannen fixa 2 åt mig. Har en liten mus som går bananas i köket just nu.

Just nu känns allt verkligen nattsvart. Jag vet att jag på något sätt kommer klara det här men jag vet ärligt talat inte o jag vill. :(

Imorgon ska jag åka och titta på blommor. En krans vill jag ska komma från enbart mig. Vet inte hur den ska se ut. Kan man ha en med bara röda rosor tro?

Ska åka ut till stallet tidigt imorgon och ha en heldag där. Idag och igår orkade jag inte rida alls. Energin finns inte.

Min vän Sara kommer på onsdag hin kommer hjälpa mig fixa lite i huset så det blir färdigt för vintern.

Huvudet skenar åt alla håll men kroppen orkar inte med riktigt.
 
Kan man ha en med bara röda rosor tro?
Såklart man kan. Denna tyckte jag var fin. Höstig och full av kärlek.

1664829259279.png
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 557
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 066
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 798
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 777
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp