Min sambo dog hastift inatt

Hur o helvete ska jag klara livet utan honom?
Jag kunde komma hem ms värsta humöret och han fick mig alltid glas. Alltid
Mi telefon går varm över alla som vill höra av dig och stötta men det finns ju inget de kan göra.

Han är borta och nånstans måste jag bara sätta en fot framför den andra och fortsätta. Jag vill inte utan Andreas. Han är mitt livs kärlek. Allt var bara så enkelt med honom. Jag litade påhonom helt och hållet även om han drev mig till vansinne ibland med din tidsoptimist.

Jag fattar inte hur jag ska återhämta mig från det här. 47 år...

Nånstans måste jag hitta styrkan och stötta Andreas mamma i det hela också.

Jag vet inte hur jag ska klara mig. Allt är bara ett stort svart hål och det enda jag ser framför mig är hur han såg ut när han låg medvetslös och de gav hjärt-lungräddning.

Min läkare ringde i ett annat ärende men han sjukskrev mig direkt på stående fot.
 
Så fruktansvärt. Jag är så ledsen för din skull, hittar inte orden riktigt men mina ord kan ändå aldrig räcka till i en sådan situation. :cry:💔
 
Så oerhört chockartat och sorgligt. Det måste vara outhärdligt svårt att hantera... allt, alla känslor, ja allt. Jag beklagar din förlust ♥️
 
Försöker pilla i mig lite mat. 2 bananer och en cola zero är det jag lyckats få i mig och det räcker inte.
Hotellet kom upp med frukter och en portion strips och chicken nuggets.
Måste få i mig mat och vatten men allt tar stopp.
Sitter med hans luvtröja och hatten som han ville ha med hem. Passar inte alls o h jag ser för jäkligt ut men VM bryr sig. 2h innan bussen går.

Får lite panik. När jag sätter mig på bussen då är han kvar.

Faaaaaaan
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 489
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 062
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 717
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 749
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Fototråd del II

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp