Min sambo dog hastift inatt

Försöker pilla i mig lite mat. 2 bananer och en cola zero är det jag lyckats få i mig och det räcker inte.
Hotellet kom upp med frukter och en portion strips och chicken nuggets.
Måste få i mig mat och vatten men allt tar stopp.
Sitter med hans luvtröja och hatten som han ville ha med hem. Passar inte alls o h jag ser för jäkligt ut men VM bryr sig. 2h innan bussen går.

Får lite panik. När jag sätter mig på bussen då är han kvar.

Faaaaaaan
Har du någon som möter dig när du landar?
 
Försöker pilla i mig lite mat. 2 bananer och en cola zero är det jag lyckats få i mig och det räcker inte.
Hotellet kom upp med frukter och en portion strips och chicken nuggets.
Måste få i mig mat och vatten men allt tar stopp.
Sitter med hans luvtröja och hatten som han ville ha med hem. Passar inte alls o h jag ser för jäkligt ut men VM bryr sig. 2h innan bussen går.

Får lite panik. När jag sätter mig på bussen då är han kvar.

Faaaaaaan
Vad hemskt detta är, hoppas du har någon som kan hjälpa dig när du kommer hem!
 
Försöker pilla i mig lite mat. 2 bananer och en cola zero är det jag lyckats få i mig och det räcker inte.
Hotellet kom upp med frukter och en portion strips och chicken nuggets.
Måste få i mig mat och vatten men allt tar stopp.
Sitter med hans luvtröja och hatten som han ville ha med hem. Passar inte alls o h jag ser för jäkligt ut men VM bryr sig. 2h innan bussen går.

Får lite panik. När jag sätter mig på bussen då är han kvar.

Faaaaaaan

Har du koll på ditt blodsocker? :heart
 
Inga ord är tillräckliga, men jag vill åtminstone beklaga sorgen så oerhört även om det känns futtigt ❤️

Så ensam du måste känna dig just nu. Snart är du hemma och då finns det många som vill hjälpa och stötta dig 💞. Och vi alla finns här när du behöver.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 419
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 050
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 657
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 692
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp