Min sambo dog hastift inatt

Usch så ledsamt och fruktansvärt. Det finns inte ord.
Tänker på dej och hoppas att du får hjälp med allt det praktiska och känslomässiga.
Sträcker ut en mental hand att hålla i om du vill.
 
Beklagar sorgen, vilken mardröm. Hoppas du har stöd hemma sen så du får hjälp att ta dig genom det du behöver bearbeta. Tänker på dig :heart
 
Ligger hemma hos mamma I gäststugan omgiven av hundarna och det hjälper inte det minsta.
Sov av och till på planet enda jag återkommer till är de sista minuterna i hans liv. Dansen, ögonvitorna den lealösa kroppen under hjärtlungräddningen.

Jag kan inte koden till resväskan.
Hans bil står på service
Vi hade snickare ute för att kolla golvet och vi skulle återkomma när vi kom hem. Jag minns inte vem
Jag försöker samla mod till att åka hem.
 
Så fruktansvärt. Så fruktansvärt orimligt och orättvist. Ingen ska behöva uppleva något sådant och ingen ska behöva dö i förtid. Tårarna rinner för din skull, för din sambo och för alla runt omkring. Ta hand om dig och en mängd varma kramar om du vill. Jag beklagar verkligen din enorma förlust :heart
 
Ligger hemma hos mamma I gäststugan omgiven av hundarna och det hjälper inte det minsta.
Sov av och till på planet enda jag återkommer till är de sista minuterna i hans liv. Dansen, ögonvitorna den lealösa kroppen under hjärtlungräddningen.

Jag kan inte koden till resväskan.
Hans bil står på service
Vi hade snickare ute för att kolla golvet och vi skulle återkomma när vi kom hem. Jag minns inte vem
Jag försöker samla mod till att åka hem.
Golvet kan du lösa sedan, om det inte är en urakut vattenskada eller liknande.
Kanske hör den snickaren av sig, eller så kommer du på vem det var om några veckor.
Resväskan kan du antingen bryta upp, eller så tror jag försäljare kan ha en sån nyckel som kan öppna trots koden...
Men inte heller det kanske är bråttom? Om du inte har mediciner eller något i den väskan.

Försök att andas, äta och dricka regelbundet. Ta bara det allra mest akuta nu.

Kram ❤️

Edit: Kan din mamma eööer någon ringa bilfirman och fråga om inte bilen kan stå kvar där utanflr någon vecka, om inte någon annan vill hämta den åt dig förstås..
 
Ligger hemma hos mamma I gäststugan omgiven av hundarna och det hjälper inte det minsta.
Sov av och till på planet enda jag återkommer till är de sista minuterna i hans liv. Dansen, ögonvitorna den lealösa kroppen under hjärtlungräddningen.

Jag kan inte koden till resväskan.
Hans bil står på service
Vi hade snickare ute för att kolla golvet och vi skulle återkomma när vi kom hem. Jag minns inte vem
Jag försöker samla mod till att åka hem.
Du är i chock, det är förståeligt att de där sista dramatiska minuterna har etsat sig fast. Jag hade liknande minnen av min mamma, som dock dog i sjukdom på sjukhus, men där det ändå var ett visst drama på slutet. Precis efteråt ångrade jag nästan att jag hade varit med på slutet, trodde att det skulle färga min bild av mamma för alltid, men det gjorde inte det. När allt fått sjunka undan ett tag mindes jag ju allt det bra också och nu många år efteråt tänker jag fortfarande ofta på mamma som person och hennes liv, men nästan aldrig på det där dramatiska slutet. Jag hoppas det kan bli så för dig också, och att du så småningom kan glädjas något åt att den sista veckan i hans liv blev er fina semestervecka :heart

Jag förstår att de där praktiska detaljerna - resväskan, bilen, golvet - kan kännas helt övermäktiga just nu. Så släpp dem! Be någon annan fixa, unna dig själv att bara vara, försök äta, dricka, sova, kanske vara med någon du trivs med eller vara alldeles ensam beroende på vad som känns bäst. Åk hem när du vill, inte när du känner att du måste! Det finns inga måsten just nu, du kommer behöva ta tag i dem sedan, men inte nu. Nu får du lov att bara vara förtvivlad, chockad, ledsen och försöka bearbeta allt det! :heart
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 346
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 045
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 596
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 616
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp