martha Trådstartare 27 Maj 2004 #1 Unga Herr Världsvan på Valla imorgon han är med på TV:n t om Upp med alla Buketummar nu
martha Trådstartare 27 Maj 2004 #6 ibland vet jag inte vad det är för dagar...lyckligt ovetande...tur det inte är jag som åker med honom
ibland vet jag inte vad det är för dagar...lyckligt ovetande...tur det inte är jag som åker med honom
T The_Last 27 Maj 2004 #7 Ska hålla tummarna hårt! Har följt dina trådar om honom! Skulle åkt o tittat om det inte var just på min studentavslutning!
Ska hålla tummarna hårt! Har följt dina trådar om honom! Skulle åkt o tittat om det inte var just på min studentavslutning!
Humelibumlan 28 Maj 2004 #11 På onsdag menar jag ju naturligtvis.... Klicka för att se mer... Gissa om jag letat! Håller tummar, tår och hår... Snygg pålle!
På onsdag menar jag ju naturligtvis.... Klicka för att se mer... Gissa om jag letat! Håller tummar, tår och hår... Snygg pålle!
martha Trådstartare 28 Maj 2004 #12 Det är lätt att bli förvirrad när man är lite till åren Men kul är det Jag tycker det är jättespännande fast jag inte äger honom längre, men min gubben har en andel i honom ( en 7:e del)
Det är lätt att bli förvirrad när man är lite till åren Men kul är det Jag tycker det är jättespännande fast jag inte äger honom längre, men min gubben har en andel i honom ( en 7:e del)
Humelibumlan 28 Maj 2004 #13 Äga och äga.. man kan ju hejja? Om ja inte såg fel så är du uppfödare? då är det väl extra läge o hejja?
Äga och äga.. man kan ju hejja? Om ja inte såg fel så är du uppfödare? då är det väl extra läge o hejja?
martha Trådstartare 28 Maj 2004 #14 Jaaa det är ju därför jag vill heja på honom Klart man ömmar för sina små snorvalpar
Humelibumlan 29 Maj 2004 #16 Hehe det är ju 10% extra hejjande Har du hämta Nutte än eller lider du fortfarande av separations ångest?
Hehe det är ju 10% extra hejjande Har du hämta Nutte än eller lider du fortfarande av separations ångest?
martha Trådstartare 29 Maj 2004 #17 Hehe...Nutte är redan hemma hämtade i tisdags...såhär kul var det när han kom hem
C Camarotheking 2 Jun 2004 #18 Ville måste ha varit dutti på Valla!?Såg bara res, väntar spänt på att få se på tv,grattis bör man nog säga va!?
Ville måste ha varit dutti på Valla!?Såg bara res, väntar spänt på att få se på tv,grattis bör man nog säga va!?
C Crazyy 2 Jun 2004 #19 Kan bara hålla med...... Nu väntar vi med kaffekoppar och kakor på att få SE det också!!! GRATTIS Martha!!!!!!! ( och "globetrotter Ville")
Kan bara hålla med...... Nu väntar vi med kaffekoppar och kakor på att få SE det också!!! GRATTIS Martha!!!!!!! ( och "globetrotter Ville")