Bukefalos 28 år!

Missfärning på klorna

Wolfi

Trådstartare
I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i klorna som har torkat, som om dom har brytits av men inga sprickor. Har någon nån aning om vad det kan vara? Ska till veterinären såklart men måste vänta 2 veckor och är otålig och orolig för min lilla ängel.....
 
Jag har haft så på en tidigare hund på några klor. Hon hade röda kor, men dessa "flodfläckar" tror jag kom av att hon hade slagit i eller något. Inget som ställde till bekymmer. Detta satt ungefär i mitten av klon.
Sitter det däremot i klofästet så kan det vara svamp.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 975
Senast: Mkb
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
24
· Visningar
2 022
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
826
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 163
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp