- Svar: 79
- Visningar: 7 927
Efter vad som känns som en halv evighet och tusen år av otålig väntan verkar det ändå som att det händer nånting och kugghjulen börjar röra på sig. Fortfarande inga kontrakt skrivna men det är i pipelinen dom kommande dagarna (?) / veckorna och det kan enligt högsta hönset "gå fort" när allt väl är påskrivet. Så denna tråden vill jag använda till att ventilera alla känslor jag har inför kommande flytt, vilket främst är positiva men såklart mycket stress och oro också. Framför allt vad gäller flytten av Kaj.
Vi trivs så himla bra där vi står nu och skulle gärna hitta nåt liknande i Jkpg, men det är liksom svårt att hitta stallplats innan man har hittat boende och vi vet ju faktiskt inte exakt vart vi kommer bo ännu. Men vi letar boende mellan Bankeryd och Tenhult ungefär. Jag har absolut noll koll på dessa områden själv så får bara gå på vad Erik säger. Min dröm är ju att ha stallet på cykelavstånd från hemmet (typ 20 min max) men det kanske är orealistiskt. Ni som är från trakten och har bättre koll på områdena runt omkring, är det svårt att få stallplats? Här är det nämligen huggsexa om dom bra ställena
Har satt ut annons i en grupp på FB där det tydligt framgår att vi flyttar till sommaren och fått en hel del svar som låter intressanta men dom har ju plats ledig nu, som jag då antar kommer vara tagen till sommaren?
Snälla Buke-folket lugna mig nu med att allting kommer bli bra
Har haft en riktigt tuff höst/vinter men sjukskrivning pga utmattningsdepression och ångest men är nu såpass bra att jag kan jobba 50%, dock känns denna ovisshet lite övermäktig just nu och jag fick en rejäl baksmälla på allt adrenalin i helgen.
Vi trivs så himla bra där vi står nu och skulle gärna hitta nåt liknande i Jkpg, men det är liksom svårt att hitta stallplats innan man har hittat boende och vi vet ju faktiskt inte exakt vart vi kommer bo ännu. Men vi letar boende mellan Bankeryd och Tenhult ungefär. Jag har absolut noll koll på dessa områden själv så får bara gå på vad Erik säger. Min dröm är ju att ha stallet på cykelavstånd från hemmet (typ 20 min max) men det kanske är orealistiskt. Ni som är från trakten och har bättre koll på områdena runt omkring, är det svårt att få stallplats? Här är det nämligen huggsexa om dom bra ställena
Har satt ut annons i en grupp på FB där det tydligt framgår att vi flyttar till sommaren och fått en hel del svar som låter intressanta men dom har ju plats ledig nu, som jag då antar kommer vara tagen till sommaren?
Snälla Buke-folket lugna mig nu med att allting kommer bli bra
Senast ändrad: