Snuffsan

Trådstartare
Kan jag göra om .mkv filer till .avi på enkelt sätt? Eller till något annat filformat som en normal dvd-spelare klarar?

Ja, jag vet att kvaliten försämras, det är inte viktigt i detta fallet.
 
Sv: .mkv

Kan jag göra om .mkv filer till .avi på enkelt sätt? Eller till något annat filformat som en normal dvd-spelare klarar?
En normal DVD-spelare klarar inte avi. Hur enkelt det är att göra om beror på vad det är för filmformat i mkv-filen. Men klarar din dvd-spelare xvid/divx i avi och det är xvid/divx i mkv-filen är det bara en fråga om att byta container. Använd programmet mkvinfo eller mkvmerge i paketet MKVtoolnix för att ta reda på vad det är för videoformat.

Ja, jag vet att kvaliten försämras, det är inte viktigt i detta fallet.
Nej, det gör den inte nödvändigtvis.
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 362
Senast: Bubbla
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 333
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 676
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 047
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp