bollen__

Trådstartare
Hur blir man moderator? Skulle vara intressant att veta, är ny här så jag har iiiiingen aning! :confused:
 
Sv: moderator

det är en bra fråga, jag undrar också det...?
 
Sv: moderator

verkar inte vara nån som vet eftersom vi inte får nå svar iallafall.. men de trodde ja då de va dom som visste..hmm!
 
Sv: moderator

Man kan anmäla till Gunnar att man är intresserad av att bli moderator, eller så kontaktar Gunnar er och frågar. Det är vad jag hört tidigare, skulle dt nu vara så att det är på ett annat sätt så får Gunnar eller en moderator komma in och skriva det rätta sättet.
 
Sv: moderator

Shady har rätt. :) Det bästa sättet att bli moderator på är nog att vara duktig på att skicka synpunkter på trådar, så ser både moderatorn och Gunnar hur man anser att forumet ska modereras. Jag tror däremot inte att det behövs några nya moderatorer i nuläget då vi precis fått tillökning. :)

/Erica
 
Sv: moderator

Tack till både dig och Mysko. Hade för mig att detta varit på tapeten en gång innan och att det blev något liknande svar som jag nu skrev.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 643
Senast: Wille
·
Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
931
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 863
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 464
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp