Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Och jag tänkte nästan likadant - ska jag rösta på den ulviga som är kvar eller ska jag hitte-på nånting bara för att leken inte ska ta slut?


Vilken jävla tur jag haft i denna lek! jag trodde jag skulle dö i nattDL1, men sen så förstod ängeln vem jag var - jag var ju typ ...skolbokstydlig på min roll :D Det var kul på riktigt!
Jag skyddade dig nog bara en gång? Eller två, i natt också. :)
 
Jag hade ingen aning om vem jag skulle sia NattDL1 eftersom jag var så säker på att döden dö - så jag plockade bara nån (sorry Mirtai!) som jag inte ens hade på radarn. Sen inföll sig problemet att hur fan skulle jag tala om att hon var ledarvarg - fast då insåg jag att lyan kanske redan visste det iom käket av Dentaku!, så då gick jag all-in på henne och bsf och ju mer jag teoriade desto mer insåg jag att det nog var så för bsf blev så galet skum. Och jag ÄLSKADE kommentaren om att jag faktiskt inte LÅTSADES vara siare :D :D :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jag siade LenaH för att vara säker ;)
Habina siade jag för jag trodde hon var ond faktiskt - så var hon min ättling :D
 
Jag hade ingen aning om vem jag skulle sia NattDL1 eftersom jag var så säker på att döden då - så jag plockade bara nån (sorry Mirtai!) som jag inte ens hade på radarn.

Jag siade LenaH för att vara säker ;)
Snacka om flyt! :rofl: Men hur lyckades du få fram något att misstänka henne för, jag fattade ju att hon var ond men det fanns ju liksom inget att gå efter... :crazy::D
 
Jag skyddade dig nog bara en gång? Eller två, i natt också. :)
vi grät blod över våra missade käk....
vi bommade tom 2 käk samma natt:cry::cry::cry:
Och som vi jublade när vi chansen till det... och så blev det .... nada....
då deppade vi kan jag säga och sedan försvann mitt internet och knappt nån surf på telefonen, då var jag beredd att kasta in handduken. Och det gör jag ju typ aldrig.....
Gulligaste BSF skickade pengar så jag kunde köpa surf :love::love::love:
 
vi grät blod över våra missade käk....
vi bommade tom 2 käk samma natt:cry::cry::cry:
Och som vi jublade när vi chansen till det... och så blev det .... nada....
då deppade vi kan jag säga och sedan försvann mitt internet och knappt nån surf på telefonen, då var jag beredd att kasta in handduken. Och det gör jag ju typ aldrig.....
Gulligaste BSF skickade pengar så jag kunde köpa surf :love::love::love:
När jag fick den raden kan jag säga att jag nog mest såg ut så här: :banana:
 
ROLLER:

1.quarter4ever Mörkrets krigare (Ulv)

2. Snurrfian Vandraren (Spion)

3. cirkus Snödrottningen (Siare)

4. Dentaku 1 Jag (Stoppa ett käk)

5. Blacksmithfarm Mörkrets krigare (Ulv)

6. Dentaku2 Ek (Bybo) - senare omvandlad till ond ek

7. Habina Kungen från Havet (Siarens ättling)

8. TeamLundVer Ek (Bybo)

9. LenaH Gammel-Eken (Ängel)

10. GladFliicka Ek (Bybo)

11. Mirtai Den Stora Skuggan (Ledarvarg)

Den Allsmäktige Lingonrenen - LL :D



DAG 1:
TeamLundVer lynchas (ek)

NATT 1:
Mörkrets krigare käkar Dentaku 1
Snödrottningen siar Mirtai
Gammel-Eken skyddar LenaH
Allsmäktige Lingonrenen lämnar en gåva till Gladfliicka (En spionrad) (Gåvorna lämnas efter dag-DL och faller i kraft inför natt-DL)

DAG 2:
Mirtai lynchas (Ledarvarg)


NATT 2:
Snödrottningen siar Habina
Den Allsmäktige har lämnat en gåva till BSF (extra röst till nästa dag-dl) och till cirkus (får kontakt med Habina, ironiskt nog...)
Mörkrets krigare käkar LenaH
Gammel-Eken skyddar LenaH


DAG 3:
BSF lynchas

NATT 3:
Mörkrets krigare käkar Snurrfian och cirkus
Gammel-Eken skyddar Snurrfian och cirkus
Quarter får en gåva (extra käk)
LenaH får en gåva (extra skydd)
Dentaku 2 får en gåva (omvandling)
Snödrottningen siar LenaH

DAG 4:
Quarter lynchas

NATT 4:
Snödrottningen siar Dentaku 2
Mörkrets krigare käkar Habina
Gammel-Eken skyddar cirkus

DAG 5:
Dentaku 2 lynchas och goda vinner!

 
När jag fick den raden kan jag säga att jag nog mest såg ut så här: :banana:
såg du att det var jag som fått ett extra käk?
Kom på det lite sent att det borde synas i infon.....
Då gjorde jag lite :banghead::banghead::banghead::banghead: på mig själv igen
det hade varit smartare att "bara" försöka käka en....
men LenaH måste haft två att skydda? eller fick nån av cirkus och Snurrfia ett skydd?
Och vi som hade valt LenaH först.....
 
vi grät blod över våra missade käk....
vi bommade tom 2 käk samma natt:cry::cry::cry:
Och som vi jublade när vi chansen till det... och så blev det .... nada....
då deppade vi kan jag säga och sedan försvann mitt internet och knappt nån surf på telefonen, då var jag beredd att kasta in handduken. Och det gör jag ju typ aldrig.....
Gulligaste BSF skickade pengar så jag kunde köpa surf :love::love::love:
Fick ni käka två samma natt som jag fick skydda två?!? Haha, tur att jag inte visste det för då hade jag nojat ännu mer! :p
 
såg du att det var jag som fått ett extra käk?
Kom på det lite sent att det borde synas i infon.....
Då gjorde jag lite :banghead::banghead::banghead::banghead: på mig själv igen
det hade varit smartare att "bara" försöka käka en....
men LenaH måste haft två att skydda? eller fick nån av cirkus och Snurrfia ett skydd?
Och vi som hade valt LenaH först.....
Nej det stod bara att du hade fått en gåva och att LenaH hade fått en gåva, men det gick ju att lista ut... Däremot lurade @LindgrenV bort mig med rollen den allsmäktige... :cautious: Jag har helt övertygad om att det var Dentaku eftersom det bara var hon och jag som inte hade fått någon gåva och jag frågade LL om allsmäktige kunde ge gåva till sig själv och fick ett nekande till svar... :mad:
 
Nej det stod bara att du hade fått en gåva och att LenaH hade fått en gåva, men det gick ju att lista ut... Däremot lurade @LindgrenV bort mig med rollen den allsmäktige... :cautious: Jag har helt övertygad om att det var Dentaku eftersom det bara var hon och jag som inte hade fått någon gåva och jag frågade LL om allsmäktige kunde ge gåva till sig själv och fick ett nekande till svar... :mad:
Jag kunde ju inte ge någon gåva till mig själv :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 742
Senast: Imna
·
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Elizette
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 813
Senast: Lotus
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp