Mötet med Bebben!

K

KaZa

Har ju glömt att skriva min version om mötet med Bebben och henns hund. :eek:

För det första så ser Bebben inte ut som hon skulle. :D :D Men hon var en jättetrevlig prick!! :) :banana: Så det var väldigt kul att träffas och jag hoppas vi gör om det någon dag. Vore kul om fler dök upp också på en liten hund-buke-träff. :p

Så till "lilla" stora hunden. :love: Jättesöt och inte så jättestor, men fiin! Sprang som en kalv på grönbete. :D

Tänkte visa en film, men måste först få hjälp med hur man gör. :confused:

Hm...vem är moderator för hund...JUST ja Jadzia! :crazy: :eek: För att denna ska få ligga kvar på hund så får jag väl skriva så här:

Bebben: Vad är maxhöjden för G.D? :confused: :cool: :idea: :p :angel: :angel:
 
Nu blev ja nyfiken... har ju en bild på hur bebben ska se ut tillsammans med sin GD... :) men hur ser hon ut på riktigt... Hon ska varje fall ha ganska långt brunt hår resten är svårt att förklara.. men vad är sanningen?
 
Åh, jag vill jättegärna se filmen :)

Jag och Bebben har ju pratat massa om att träffas med hundarna, som du säkert vet hade vi velat komma när ni träffades. Orkar din tjej med en jobbig staff så skulle det vara kul om ni också är med när vi träffas? :)
 
Ja, filmen måste jag försöka lösa på något sätt.

En jobbig staff är alltid välkommen! :D
 
Vad bra! Selma försökte leka med en schäfertjej en gång, men hon såg ut som " :eek: :eek: :eek:" och tyckte inte alls att Selma var rolig. Alldeles för påflugen och påträngande. :p

Är hon uppfostrande förresten? Det behöver Selma en rejäl dos av..
 
Ja, det är hon väl. Beror lite på hur den andra hunden beter sig. Men hon gör det juste. Om den andra hunden kommer fram i 190km/h utan att hälsa innan så åker den oftast i backen och så går Kela igenom att man måste säga hej innan man får busa. Sen är det ok att busa järnet. :D

Men det har inte hänt så ofta att hon behöver uppfostra. De flesta hundar hon träffar brukar hälsa ganska så väluppfostrat.
 
Ok, det låter bra ju :) Jag tror inte Selma rusar fram utan att hälsa, men man vet aldrig.. hon blir så glad så hon hon inte vet vad hon ska ta sig till, ibland glömmer hon hur man beter sig :smirk:
 
Men så som Kela har varit senaste tiden så busar hon som aldrig förr. Idag var vi på gärdet och där träffade jag en rottisägare som jag gått en kurs med. Hundarna har inte hälsat tidigare, men där var det kela som "sprang" rakt fram för att busa. :eek:

Hon har blivit jättebusig de senaste 2 månaderna. Kul iof.
 
Sanningen är långt, blont och lockigt hår :D
Liten och kort, lite förvirrad och allmänt pratglad :o

Det stämmer väl ganska bra KaZa?
Min GD är liten, svart och oerhört söt och gosig :love:
 
vovven är gigantisk... :crazy: kort på dig då... du kan ju inte va blond!? brunt och rakt skulle det var ju... *förvirrad* :D
 
Hur ska jag se ut förresten? :D

Här fick jag en bild som jag tycker fångar hur Kela ser ut verkligen. Nyfiken, intresserad och otroligt söt :love: (Själva bilden är dock inte den vackraste, men ändå ;))

kela (9).jpg
 
Om jag inte kommer ihåg fel har jag sett bild på dig. :) Fast det var lääänge sen.
 
Jasså? :o
Hoppas det inte var en alltför mobbad bild bara.. Jag har en tendens till att INTE bli bra alls på kort :crazy:

Och som KaZa sa, det är inte många som tycker att jag ska se ut som jag gör :D
Får alltid höra "Neeeej, sådär ser inte du ut ju :eek:"
 
fram med en bild då så ja kan gå o kramas med vovven sen *trötter* ;)
 
Har ingen bild :D

Senaste bilden är tagen för 1 år sedan, och inte lämplig att visa för alla. Ser ut som ett pucko där :crazy: :D
 
Lång är nog det sista man kan säga om mig :D
Mörkhårig är jag väl inte heller direkt.. Långt hår har jag i alla fall :cool: Inte för att det syns med alla lockar, men ändå..
 
ha! jag har minsann sett dig med visserligen axellångt hår, men mellanblont och lockigt! och ganska kort (strax över 160). om du inte skojar med oss är det 1-0 till mig :D. eller kanske t o m 2-0?

grattis föressten!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 788
Senast: ebba85
·
Ridning Somlíga dagar, när jag kliver av min häst med ett extra stort leende:D ... Ja, som idag då :love: . En dag, då framdelsvändningar...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 089
Senast: IngelaH
·
P
Övr. Hund Jo, tänkte dela med mig av vad som händer på min promenad till stallet. Dom dagar jag tar bussen till stallet så får jag en kvarts...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Jaahl
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer en tråd jag ALDRIG trodde jag skulle skriva! :angel: Som jag skrev på seniorforumet (men där går det ju så fort) så har...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp