MSN problem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cronis

Jag har använt msn i flera åt utan några konstigheter. Idag när jag skulle logga in så går det inte.
Står att jag måste uppdatera msn, för att kunna fortsätta. Då jag för en tid sedan uppdaterade msn, till det "jätte häftiga msn live", ogillade programmet, och bytte sedan tillbaka efter många om och men till det vanliga programmet, dvs versionen under. Nu har jag Msn messenger 7.5 och jag vill inte ha något annat.

Måste jag verkligen installera den där nya, vilket är en "live" version. Som jag ogillar som satan.

Hjälp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 836
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 933
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 851
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023