mums med födelsemärken

P

prince77

sitter här vid datan i endast linne och trosor.
Och gång på gång kommer den ena unghunden och slickar på en brun fläck(födelsemärke) som sitter på låret.
Vad tror han, att det är en liten frolic eller :rofl:
efter 10:onde försöket borde han väl ge upp?
hundar kan tyckas osmarta ibland ;)
 
*huga* Vad är det för födelsemärke? Det finns ju hundar som kan upptäcka cancer... Nu skrämmer jag dig va :crazy:
 
Vår dvärgpudel älskar att jaga flugor. Ibland sitter hon och lurar på födelsemärken och så hux flux tar hon sats för att fånga "flugan". AJ!! :crazy:
Hon blir lika förvånad varje gång. :rofl:
 
Vi har ett liitet hål i en dörr (vit) som är vid vovvens säng så när min lille :angel: grabb var liten så anföll han den flera gånger :p När det tog stopp försökta han endå bita och slicka upp den :smirk:
 
Det har jag också läst. Dom visade en gång i en dokumentär om en hund som envist gång på gång slickat sin matte på ett födelsemärke och det visade sig senare vara hudcancer. :crazy:
 
hehe han/hon kanske tror att det är nåt djur eller nått... Min hund dödar alltid spindlar :crazy: men det är rätt praktiskt för dom är så vidriga!!!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 063
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 965
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp