My Dog 2019

mysboll

Trådstartare
Vem ska dit? Ska ni ställa ut, tävla eller bara shoppa?

Jag ska tävla rally med min lilla men är lite sugen på att anmäla min championtik till söndagens utställning men måste isf hitta någon som kan ställa henne om det skulle krocka med rallyn. :D
 
Har fått frågan om att visa några hundar så förmodligen blir jag där större delen av helgen. Har även haft en liten plan på att testa att tävla nosework där men vi har inte tränat sedan doftprovet i våras :o
 
Står nog i boxermontern vid något tillfälle och ska dessutom ställa en av dagarna, även om det hittills varit lönlöst för oss att ställa på SKK-utställningar. Men är man envis så är man. ;)
 
Har inte bestämt om jag ska dit och ställa ännu. Är lite sugen men samtidigt vet jag inte om jag vill dra dit henne om hon är nyparad. Men lutar åt att åka dit och shoppa lite.
 
Jag funderar även på att få tag på lite SDK kläder att glida runt i eftersom jag inte lär ta med Ammo. Vi kommer tyvärr inte ha monter så.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 675
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 110
Senast: Skjøldur
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 170
Senast: JennyLz
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 963
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp