Bukefalos 28 år!

My Dog 2019

Jag ska dit!
Ställa Kipp både lördag och söndag, säkert leverera lite grejer till kunder och sedan mingla och shoppa :)
 
Funderar lite på att anmäla och tävla Nosework, men sist jag var på Mydog så tyckte jag miljön var så tråkig för hundarna, så jag skippar faktiskt.

Jag är heller ingen storstadamänniska och min hund uppskattar inte heller direkt stadsmiljöer.
 
Jag håller med dig! Kan kanske till och med köra upp dom och vara med som moraliskt stöd :up:

Du kan väl filma dem... *ser framför mig* Helga spanar efter ett bord att hoppa upp på samtidigt som hon måste hälsa på alla nya kompisar (två- som fyrbenta) och PLÖTSLIGT får hon syn på Gripa, en kompis hon träffat förut: "HEEJ KOMPIS" med @Voffs man flygandes som en vante i i kopplet! :idea::rofl::rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 806
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 248
Senast: Skjøldur
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 352
Senast: JennyLz
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 214
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattlucka + kattunge
  • Forl kostnad?
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp