Mycket viktig omröstning

Varm eller kall tallrik?

  • Varm

    Röster: 10 3,8%
  • Kall

    Röster: 238 91,5%
  • Äter ur grytan och sparar disk i dessa dyrtider

    Röster: 22 8,5%
  • Något helt annat intressant svar

    Röster: 14 5,4%

  • Antal omröstningsdeltagare
    260

Sleepy

Trådstartare
Hur ser det ut i Bukeköken; serveras maten på varma eller kalla tallrikar? Förutsatt att det gäller varm mat, då. Själv tycker jag det är trevligt att lägga upp maten på en varm tallrik; det känns som att det hör till och som att maten kallnar så fort annars. Hur gör ni?
 
Hur ser det ut i Bukeköken; serveras maten på varma eller kalla tallrikar? Förutsatt att det gäller varm mat, då. Själv tycker jag det är trevligt att lägga upp maten på en varm tallrik; det känns som att det hör till och som att maten kallnar så fort annars. Hur gör ni?
Beror på årstiden, så här års vill jag ha varma tallrikar då jag inte har det så varmt inne pga elpriserna, annars kvittar det.
 
Förvånad över att folk värmer tallrikar om de inte äter typ utomhus på vintern.

Däremot kyler jag gärna vattenglaset med kallvatten innan jag fyller på det. Men det hänger ju på att jag redan är vid vattenkranen och att glaset ska bli blött ändå. Annars hade det fått vara.
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Cattis_E
·
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 447
Senast: Gunnar
·
Hemmet I över ett halvår har vi funderat utan att bestämma oss. Vet att det finns några porslinsintresserade här så hoppas på input ☺ Vi (jag...
Svar
12
· Visningar
1 208
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp