Cattis_E
Trådstartare
Om det könns viktigt för dig att få besvara en sådan fråga får du väl göra en spin-off undersökning med den indelning du vill haMen oktober är ju bäst av alla! Omöjligt att besvara frågan med den här indelningen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det könns viktigt för dig att få besvara en sådan fråga får du väl göra en spin-off undersökning med den indelning du vill haMen oktober är ju bäst av alla! Omöjligt att besvara frågan med den här indelningen.![]()
Jag kan inte minnas en regnig Juli sen typ 2015 kanske...?Jag ville inte rösta på någon för jag tycker alla månader har sin charm.
Januari, äntligen är alla stress och kravhögtider över och vi är på väg mot ljusare tider.
Februari, skidor, snö, förhoppningsvis.
Mars solen börjar värma sådär gött. Fika utefter en solvägg.
April, nu är det ljust och sommartid, rida ut i skogen efter jobbet. Vårblommor, skirt grönt.
Maj, hur vacker är inte naturen nu? Och det är inte för varmt än.
Juni, försommar, bästa semestermånaden. Ingen trängsel, oftast lagom varmt, fåglarna kvittrar som mest.
Juli, badsäsong! Varma klippor.
Augusti, bad! Skönt med aningens mörkare kvällar, dimma på fälten.
September, naturens eldsäsong, sommarhetsen har lagt sig. Det kan fortfarande gå att bada.
Oktober, återkomsten av den höga friska luften. Krispigt, fortsatt underbara färger ute.
November, mysiga bokläsarkvällar inomhus. Té, tända ljus, det är ok att lägga sig kl 19 om man känner att det behövs.
December, kanske lite snö? Alla ljus i fönster och trädgårdar. Ljuset vänder, imorgon.
Jag valde dock juli-sep pga de är så väderberoende för att bli "lyckade". I nov vet man att det regnar och det gör inte så mkt. Men hela juli utan sol och regn hela tiden, DET är förödande. Och det är rätt stor sannolikhet ändå att det blir så.
Åh, 2015 var en underbar sommar!Jag kan inte minnas en regnig Juli sen typ 2015 kanske...?
med en peak under månaderna det går att bära T-shirt + tjocktröja både ute och inne i låtsasnorrland.
I mellsnnorrland var juli regnig i alla fall 2020. Kall 2021, kall 2022. Ganska regnig i år också.Jag kan inte minnas en regnig Juli sen typ 2015 kanske...?
Sista veckan i april och tredje i september.Vilka månader går det?Tycker det är sådan klädsel som nästan aldrig funkar utomhus, undantaget vissa sommarkvällar (när dagen varit varm).
Kanske vi bor på olika platserSista veckan i april och tredje i september.
Det är sant, Skåne verkar få medelhavsklimat lite fortare än Norrland.I mellsnnorrland var juli regnig i alla fall 2020. Kall 2021, kall 2022. Ganska regnig i år också.
Juni är ofta som jag minns att juli var när jag var liten! (Varm och somrig)