Myrstacken- Västerås

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snurrfian

Trådstartare
Moderator
Dags för en bukebarn träff i Västerås! Vi hade tänkt att åka till Myrstacken någon gång mellan den 9 maj och 13 maj, förutom onsdagen och tisdag fm... Några som vill hänga på och har förslag på tider och dagar?
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag vill hänga på!

Alla eftermiddagar är OK - om jag inte får föl just då förstås :o

Jag tar med ett överskott på mammakläder och barngrejor!

Är det någon som vill ha en sådan där bebissäng man har på BB, plastbubbla på rostfri ställning med hjul så man kan rulla med sig bebin överallt hemma och h*n kan se ut genom sidorna i lagom höjd? Funkar upp till ca 4 månader och bäst vid boende i ett plan. Det är en riktig BB-säng från när Säffle BB lade ner, enda kravet på mottagaren är att vederbörande skickar den vidare till annan behövande när den är urväxt - den har varit i cirkulation i många år nu!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Åh så kul! Nån som har koll på vädret så långt i framtiden? Måndag och tisdag kan jag.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag rensar ur Pontus garderob på allt smått tills dess så får ni välja och vraka!

Ps det ska bli så roligt att träffa Tim, jag har sett dig på SM i Uppsala jag tror det var 2002 eller 2003, det sista året av dom iallafall.
 
Senast ändrad:
Sv: Myrstacken- Västerås

Attans att jag inte är uppe i V-land då!!! Skulle varit jätte kul att se lite folk IRL!!!
Tyvärr, tyvärr :(
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jaha, och jag som bor i Skåne! Västerås ligger nog en bit härifrån tror jag.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag kanske hänger på om jag orkar. Får se om tiden ni bestämmer passar.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Måndag eller tisdag kan jag. Å jag vill verkligen vara med, jobbar resten av dagarna.
V vill också väldigt gärna komma, han älskar Myrstacken.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag vill också vara med!!!
Behöver ett par dagars varsel för att kunna ta ledigt från jobbet, men vad jag vet nu funkar vilket dag som helst den veckan.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag tycker vi tar måndag eller tisdag efm så pigleton och magdalena kan vara med! Några våldsamma protester?
För mig spelar det inte så stor roll vilken av dagarna.

Åh en bb säng... Gud vad de är bra men den skulle nog inte fungera i vårat hus... Allt för många nivåskillnader och för stor risk att blivande storasyrran kör rally med den... :D Om jag visste vad det var för kön på vilddjuret i magen så skulle jag oxå kunna ta med kläder, men jsut nu känner jag att jag är som en höna som sitter och ruvar på alla kläder jag har... :crazy:

Men det ska bli kul att träffas!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag kan både måndag och tisdag den veckan så det är inga problem alls, jag är bara hemma och värker ändå så det är bara bra att få komma ut :D

Eftermiddagarna passar utmärkt!

Om jag är så fräck och säger tisdag eftermiddag! Funkar det för alla?
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag tycker tisdag em låter kanon :D Då behöver jag inte smita tidigare för träningen heller. Så låt höra nu, vilka dyker upp på Myrstacken runt 13?
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Adrian (Maria) med söner skall göra sitt bästa för att vara där då!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

pigleton skrev:
Jag tycker tisdag em låter kanon :D Då behöver jag inte smita tidigare för träningen heller. Så låt höra nu, vilka dyker upp på Myrstacken runt 13?

Myrstacken runt 13 på tisdagen den 10 maj låter suveränt! Då borde jag vara klar hos MVC! ;) Kan någon ge en bra vägbeskrivning från Sala hållet? Jag känner mig lite osäker måste jag erkänna...
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Vet du vart Rusta låg förut? Skokanonen, Klädhuset M och Liedl ligger där i närheten också.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

pigleton skrev:
Vet du vart Rusta låg förut? Skokanonen, Klädhuset M och Liedl ligger där i närheten också.

Är det där ute vid Bäckeby, Barnenshus, Hööks och det eller?
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Barnenshus och Hööks ligger på Erikslund. När du kör från Sala så svänger du ut på E 18 och kör mot Oslo, sedan svänger du av där det stå Fagersta och tar direkt vänster mot hamnen och Bäckby. Ta höger vid rödljusen och kör tills du ser JET där ska du in vänster, även Lidl ligger där och Myrstacken är mitt e mot Lidl. Su ska inte köra förbi Jet utan svänga in innan du passerat den.

Kolla vägbeskrivningen från Coop

Vägbeskrivning
 
Senast ändrad:
Sv: Myrstacken- Västerås

Smart, eniro... Att jag inte tänkte på det... Nu ska jag nog hitta dit ialla fall! Tackar! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 825
Senast: Soapbubble
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 551
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp