Myrstacken- Västerås

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstacken- Västerås

Ska vi göra en lista på vilka som kommer så är det bara att fylla på den allt eftersom? Blir vi allt för många så kanske dom uppskattar om vi ringer innan :D

Kommer:
Snurrfian
Silverkedjan
Magdalena
Pigleton
Ainasoja
Adrian

Det är väl dom som är säkra eller?

Kommer ev:

emma 74
Cillavan

Har jag glömt nån så ber jag om ursäkt :D
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Ja vad kul! Tar ev. med mig icke-hästtjej med 6 åring och bäbis, och hennes sambo (min kompis).

Nån som vet hur/om det går bussar från tåget till Bäckby? Visst åker man gratis på bussen med barnvagn? Vi har ju bara en bil numera...
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Kolla linje 7 på www.vl.se verkar som den går från Centralen till Bäckby om jag fattat det hela rätt.

Klippt från vl:s sida:
"Upp till två barn i sällskap med förälder eller vårdnadshavare som betalar vuxenbiljett eller har ett VL-kort reser gratis till och med juni månad det år barnet fyller sju år."

Det bör inkludera barnvagn. Har det gjort förr iaf.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Som sagt, om inte Lyngey eller Prisma står med vaxproppar och ser oroliga ut så kommer vi :D

Jag tar med ett gäng mammakläder och sånt som jag använt som mammakläder ("lösa" plagg i storlek 46-52, mest svarta), svart amningsbh modell 90-95 F-G samt lite urvuxna bebiskläder 50-68. Finns det någon intresserad så är det bara att plocka.

Är det någon på den här träffen som är intresserad av BB-bebisbubblan? Annars kånkar jag inte med den.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Och det här hittade jag:

"Barnvagn Du som åker med ett barn under 3 år i barnvagn reser utan avgift före kl 18.30 helgfri måndag - fredag, i mån av plats. Gäller endast på Västerås stadslinjer."

Tjohoo!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Å återigen inser hon att man ska läsa och komma ihåg allting som står i en tråd. Gissa vem som var där idag kl 13 :o
 
Sv: Myrstacken- Västerås

pigleton skrev:
Å återigen inser hon att man ska läsa och komma ihåg allting som står i en tråd. Gissa vem som var där idag kl 13 :o
:rofl:
Att du inte slog en signal så hade jag och elin kunnat komma ialla fall! ;)
 
Sv: Myrstacken- Västerås

*s* det roliga var att vid halv 12 kom en kompis som har barn förbi, jag drog med henne dit och tyckte att ju fler desto bättre! Nu var det ju tur för mig ändå *ler* jag hade ju därmed sällskap :)

Dock satt jag där och funderade om det var någon där som var någon av er alla som skulle komma men att jag var för osäker och därför struntade i att fråga men pratade lite högt om bukefalos ett par gånger för att se om man fick en reaktion *s*
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Vi har också bara en bil nu så jag kommer att ta bussen själv med, vi kanske kan mötas på stationen och ta bussen ut tillsammans?
 
Senast ändrad:
Sv: Myrstacken- Västerås

Nu kan jag inte hålla mig längre... Vad är Myrstacken :confused:
 
Sv: Myrstacken- Västerås

En inomhuslekplats för barn, finns bollhav, hoppborg, rutschkana, cykelavdelning osv. Samt hyfsat pris på fika.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Jag har snott åt mig bilen på tisdag, tihi.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Kanon juh =) jag håller just nu tummarna för att min far lyckas fixa min, annars får jag ta bussen in istället.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Har jag fattat allt rätt nu? Tisdag klockan 13 på Myrstacken i Västerås. Och man tar med sig saker man vill sälja eller ge bort som har barnanknytning? Jag tror iofs inte att jag får med mig mer är ungar, mig själv om jag har tur och antgaligen en otillräckligt packad skötväska. Hur många år tar det förresten innan man har lärt sig att packa en skötväska???
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Packa skötväska lär man sig aldrig om man inte har anlag för det... jag känner mig INTE som en tvåbarnsmamma än, och jag har ju varit det i över ett år nu. Glömmer jämt saker.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Kommer aldrig klara av att fixa en skötväska! Jag har faktiskt gett upp alldeles... Har numer alltid 10 blöjor plus tvättlappar i bilen. Om barnen har tur kommer jag ihåg extrakläder annars får de vara lite skitiga/blöta, det är inte dödligt. Oftast ligger det dessutom något glömt på golvet i bilen från förra utflykten :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 826
Senast: Soapbubble
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 652
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp