Myrstacken- Västerås

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstacken- Västerås

tog en knapp....

det verkar som om vi kommer.... maken sa ja i alla fall, var det 13.00?
 
Sv: Myrstacken- Västerås

*lånar*

NU har förstås Lyngey vit droppande mjölk :mad:

Håll tummarna för att fölet kommer i natt och är torrt, friskt och "lämningsbart" innan morgonen, annars törs jag nog inte åka :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Attans också! Jag som såg så fram emot att träffa dig!

Men jag hoppas att det kommer ut ett friskt vackert föl med en spännadefärg, får man fråga vad är det för pappa till fölis?

En bekant till mig fick sitt föl i onsdagsmorse, en liten fux hingst med stjärn efter Rafn frà V- Geldingaholt. Jag har inte sett underverket ännu...tyvärr.....
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Silverkedjan skrev:
*lånar*

NU har förstås Lyngey vit droppande mjölk :mad:

Håll tummarna för att fölet kommer i natt och är torrt, friskt och "lämningsbart" innan morgonen, annars törs jag nog inte åka :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Är det ingen ordning på dina ston? Förstår de inte att vi vill träffa dig! Nåja hon får väl lov att föla i kväll och se till att allt är bra! ;)
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Ta och sy ihop kusen vetja!!! ;)
Jag som har berättat för Viktor att det vi ska på utflykt imorgon och att det kommer en kille som heter Vidar (jag berättade om de andra också, men Vidar var mest intressant eftersom hans namn också började på V)
 
Sv: Myrstacken- Västerås

...förresten undrar jag vad bebisar får för störning om man alltid surfar på buke medan de ammas :o :confused:
 
Sv: Myrstacken- Västerås

hemma och hämtar barn som inte varit med i två-gradiga nattvaket, nu har Lyngey för-värkar så det blir (förhoppningsvis) föl och inte buketräff, typiskt på den enda tiden man bokat i maj :p
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Dubbeltypiskt anser jag.... himla häst att ha taskig timing ;) Hoppas det blir ett synnerligen vackert och friskt föl nu då.

Får väl tydligen planera in en ny Myrstackenträff innan denna ens har börjat *s*

Så nu ska jag till AF i Köping och sen tuffar vi till Västerås, ses där!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

*lånar knapp*

Tack allihopa för en supertrevlig efter middag! Hoppas att vi kan göra om det snart igen!! :D Elin är helt slut och ville inte öppna ögonen när vi kom hem.... ;)
 
Sv: Myrstacken- Västerås

bra att ni har haft det kul, usch vad vi ville varit med istället för i åskvädret. lyngey vägrade föla ackompanjerad till vidars inte så tysta läten :angel: - hon har stånkat, krystat, sparkat i gräset hela dagen men hittills inget föl... nu är jag avlöst någon timme och är hemma och lämnar av de största pojkarna, tar bara med mig bebin ut sen.

typiskt att han faktiskt inte GÅR att flaskmata, det är bara tutten som gäller har vi upptäckt i natt. och jag som tänkte helamma 3 månader till...............
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Som sagt, tack för trevlig träff! Hoppas att vi kan göra om det igen.
Killarna somnade faktiskt INTE på vägen hem utan ligger nu och snarkar i sängar. :bow: Pappan är på jobbet så jag kan ha en riktig myskväll för mig själv :banana:
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Ingen sover här än. Nathalie somnade i bilen, alltså 30 min sova på hela dan, men hon är tvärpigg ändå nu. Lucas ligger i sängen men tycker inte det är dax att sova och hittar på allt möjligt för att slippa somna.

Kul att träffa lite nytt folk!
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Håller med ovanstående om en jättetrevlig em, kände mig lite avslagen av huvudvärken bara.
Hoppas vi kan göra om det snart igen, barnen ligger i sina sängar här men inte helt tyst än. Håller tummarna för att de somnar snart.
 
Sv: Myrstacken- Västerås

Robin höll sig vaken i bilen hem och är fortfarande vaken, men ska i säng snart, Emma sover som en stock, bärsjalen är tvättad (men den var jättesmutsig innan), maken blev jätteförvånad - men det var ju inga med små barn där - var det där januarigruppen från föräldranätet? öhhh nej det var lite mammor från bukefalos - "?????" - den där hästsiten, hörde du inte allt hästsnack liksom.... :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 825
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
431
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 826
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp