Bukefalos 28 år!

N

nicken

Kan en myskanka frysa ihjäl?? Hittade min kära Rudolf nästan livlös i sin box.Han tjippade efter andan. Tog in honom och la honom på värmedynan och gav honom vätska. Han dog tyvärr innan ikväll. Ville bara säga det. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
:cry: Uff, så leit :( Det hørtes veldig merkelig/konstigt ut!!? Nå er ikke jeg helt sikker på hva en myskanka er for noe, men det er vel en anka, dvs a duck? Skulle ikke tro de burde fryse ihjel sånn uten videre, nei! :confused:
 
Ja, myskankor kan frysa ihjäl om det blir jättekallt. De kommer ursprungligen från sydamerika och är inte sådär jättejättetåliga. Våra går iofs ute fortfarande men har möjlighet att krypa in i hus och lägga sig och värma fötterna. Det är först och främst fötterna som kan förfrysa... är inte direkt nån ank-expert men så har jag fått lära mig...
 

Liknande trådar

Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
997
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 960
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp