Bukefalos 28 år!

När börja tävla egentligen?

Sedan förstår jag inte varför du räknar upp en ”meritlista”? Dina resultat är väl inte uppseendeväckande åt något håll utan högst normala. Jag har aldrig nämnt något om någon 60%-gräns, utan tycker (som tidigare nämnts) att det är OK att tävla även om hästen inte är eftergiven så länge man är medveten om det och kan ta kritiken man får för det. Men, återigen, om man ”bara” vill träna på att tävla så finns trevliga alternativ.
Sorry,
syftet med att visa upp mina högst mediokra resultat var för att visa att jag är inte en som åker runt på 45% i någon gren, men att man kan vara väldigt nöjd utan att komma upp i de där godkända 60%:en.

Tycker inte att resultaten är "högst normala" utan ganska skruttiga (förutom när man tar hänsyn till vad det är för klass och häst).
Men som sagt inte riktig på "pinsam-nivå".

Och igen: jag tycker att man får starta en tävling på valfri nivå så snart man vill, under förutsättning att man inte utsätter sig själv, hästen eller omgivningen för fara.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
476
Senast: hamilton1
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
880
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 216
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp