När kom symtomen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fjorddressyr

Hur snart efter oskyddat sex fick ni symtom att ni var gravida?

Sambon och jag har precis börjat försöka få mig gravid :banana: , och jag är förstås lite nyfiken på när jag kan börja misstänka att det faktiskt tagit sig, om det gjort det...
 
Sv: När kom symtomen?

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Vad roligt!!! Länge sen man såg dig här förresten.

M.
 
Sv: När kom symtomen?

Ja, det var nog ett par år sedan... :confused: Men så blev jag tipsad om att det här forumet kommit till, och eftersom saker och ting är som de är så gick jag hit... :)
 
Sv: När kom symtomen?

Fick inga direkta symptom sådär i början, men jag kände lixom på mig att nu är jag gravid.
Lycka till!
 
Sv: När kom symtomen?

Vad roligt!! :)
Jag sitter med samma undran som du. Vi har oxå precis börjat försöka! :love:
Är så himla nyfiken på om det har tagit sig. Nästa vecka är det bara att hålla tummarna att mensen inte kommer, och att man är gravid! *hoppas hoppas*

Lycka till! :banana:
 
Sv: När kom symtomen?

Bägge gångerna när jag blev gravid så misstänkte jag redan innan mens att jag var gravid. Jag kan inte förklara varför, jag kände bara på mig att det var så. Det var inte förrän runt vecka 6 som de riktiga symptomen som trötthet och illamående kom.
 
Sv: När kom symtomen?

Jag upptäckte det ungefär vid tiden för förväntad mens. Jag blev helt otroligt kissenödig. Trots att jag på morgonen bara några timmar innan hade kissat. Urinblåsan brände som om den skulle spricka. Jag hade inte förväntat mig att bli gravid så jag misstänkte inget då.
Tidigare graviditeter har jag också märkt det vid den tiden genom att jag vaknat på natten för att kissa. Tydligen är det så att njurarna förbereder. Det är tydligen det första de gör hos mig!
 
Sv: När kom symtomen?

jag är just nu i v 8, och jag kände det ungefär i samband med den uteblivna mensen, jag gick in i ett varuhus, och kunde känna alla dofterna därinne jättetydligt, tänkte att huu, brukar det lukta så här :smirk: . Sen fick jag springa på toaletten på nätterna redan då, men det har slutat nu, annars har jag faktiskt inga andra symtom...peppar peppar... inegt illamående än!
Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 138
Senast: Hajfisk
·
Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 627
Senast: Milosari
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 269
Senast: Blyger
·
Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp