När man ska komma igång med något riktigt tråkigt…

Jag kan behöva bestämma att "imorgon ska jag göra x innan jag får göra y (som är en kul grej). Vi städar till exempel på lördag förmiddag. Sen är det hopp och lek hela helgen! 🤪
 
Enda sättet för mig är att bara gå ut och göra det direkt när tanken dyker upp. Helt utan plan.
-jag gör det om en timma har en tendens att inte alls fungera :(

Iofs kan jag också tänka, den lilla grejen kan jag göra i alla fall. Sedan när man ändå gjort den gör man nästa grej också osv.
 
Har skurat EN box. Vitt o fint blev det, jag behöver nog inte måla. Resten får bli i helgen...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Angel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 909
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp