Nära släktingar driver mig till vansinne

Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Alltså, gänget, ni är verkligen efter! Furun kom tillbaka för fleeera år sedan.:p

När det gäller furu är jag en snobb:p! När jag skulle till Grekland för ett par år sedan och kollade boenden på nätet fastnade jag för ett fantastiskt litet hus där vågorna gick ända upp på terrassen när det blåste lite. Drömhus!

Men så såg jag inredningen: väggar, tak och möbler var furu och då gick det bort. Såg ut som en jävla bastu. :crazy:
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Alltså, gänget, ni är verkligen efter! Furun kom tillbaka för fleeera år sedan.:p

Blonda träslag, nordiskt ljus jadda-jadda osv. Den lackade, gulnade är väl kanske inte det man såg mest av på mässorna, men till och med furupaneler började dyka upp för cirkus fyra år sedan.

Det snurrar snabbt! Håll fast vid er mossiga inredning, den är het snabbare än ni anar! Sjuttiotalet är här med besked...
Är innegänget igång nu igen :meh:
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Nä, kissemissarna är en del av familjen och tro mig, det finns inget annat bra ställe att ha den på som de accepterar... :cautious:
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Klart kissarna vill ha toan där.
Vem vill frysa om rumpan när man gör sina behov, liksom ;)
Vill man frysa om rumpan kan man kissa ute.

:D
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Jo tack, de är båda utekatter men det händer ofta att de varit ute flera timmar och när de kommer in kastar de sig på lådan... på sommaren! :banghead:
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Ja? De måste ju hålla sina människor sysselsatta. Dogs have owners, cats have staff:)
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Därför är mitt kök (håll i dig Philosophia:D) fortfarande gult. Skittrendigt cirka 1990.

Supertrendigt! Min tidigare nämnda fondtapet i köket var just gul. Och svampad. :)

Var det inte förresten Tricia Guild som började med de svampade färgerna? Hon var ju väldigt poppis på 90-talet.
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Jo, så var det nog. Jag ligger i vinnarfilen när det kommer tillbaka, jag säger bara det;)

Fondtapet/vägg har jag dock aldrig förstått vitsen med, de ser mest ofärdigt ut för mig.
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

fusk! :p

varan vedspis vantar pa blastring sa den ar allt annat an snygg!
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Jo tack, de är båda utekatter men det händer ofta att de varit ute flera timmar och när de kommer in kastar de sig på lådan... på sommaren! :banghead:

Det känner vi igen... :eek:

Själv brukar jag få kritiska och förebrående blickar från kise om jag envisas med att gå på vattentoalett. Som säger "Sitter du där och porlar? IGEN!?!? Vi har en alldeles UTMÄRKT sandtoalett i tvättstugan!"
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Undrar om mitt inlägg där kan locka tillbaka den kära Trassla till Buke. När jag berättade om min tapet nån gång 2001 eller så bröt hon ihop. Och nu har det gått några år till och den hänger fortfarande uppe:D

va? jagade DU bort Trassla? :( vad taskigt....

;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 574
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 265
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp