Nära släktingar driver mig till vansinne

Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

*kl*

TS: Visa de här bilderna för dina släktingar och säg att ni tänkt inreda så här :devil:

70-tals estetik (känsliga varnas!):



Tapeten i köket (nej, jag vet inte vad de tänkte)



Köksluckorna :crazy:

Den viktigaste delen av inredningen:

 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Åh vad fin! :eek:
Det är superinne med lantidyll, så det där är ingen omodern inredning. Grattis, du är med i inredningsgänget. ;)
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Haha, jag trodde först att katten var uppstoppad! Det ser ut som om den är monterad i ett språng. hann tänka att det var bisarrt, sedan såg jag väskan och fattade att den ligger på golvet.
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

kopia pa mitt kok nar det galler fargerna! vi har dock morkrott kakel over diskhon ;)
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Missia är i högsta grad levande (fast hon gillar att sova länge på morgonen) och har precis talat om för mig att det är dags för mig att släppa ut henne :D
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

Hon matchar fint i färgskalan också. smart att välja en katt som passar in istället för att renovera! :D
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

ungefar sa :D inte en enda dorr gar att stanga ordentligt heller :D

far salja luckorna pa blocket tror jag nar renoveringen borjar dar inne :cautious:
 
Sv: Nära släktingar driver mig till vansinne

:up:

Men menar du att du ska ha en tapet som inte går ihop med orange? :cautious: Det låter galet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 265
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp