Nagellackskonst! *Bildtråd*

Märks det är trsit sommar väder när man får se massor med snygga naglar! Kul fortsätta så! :)

Förra veckan provade jag Nail Wraps första gången, fick ett ark i mitt LipFactory paket så kände mig lite sugen inför Bråvalla festivalen. Grymt enkla att sätta på och håller sig snyggt grymt länge. Såhär första gågnen var lite lite klurigt att välja rätt storlek, men de tabbarna syntes tack o lov inte allt för mkt
Många härliga kommentarer för naglarna utav både pojkar och flickor :D
Kruxet är nu, hur får man bort det på bästa sätt?

10479203_10152403372276461_6531087944946025835_n.jpg

@cherie ja, gjorde dem i tisdags förra vecka så har de varit med ut i stallet under onsdagen och sen söndag o igår samt en hel festival med allt vad det innebär ;)
Trodde inte det skulle hålla så bra, men blir helt klart sånna igen om man ska iväg o vill de håller länge, bara det går att få bort dem lika smidigt utan att det blir rester kvar.

Märks det är trsit sommar väder när man får se massor med snygga naglar! Kul fortsätta så! :)

Förra veckan provade jag Nail Wraps första gången, fick ett ark i mitt LipFactory paket så kände mig lite sugen inför Bråvalla festivalen. Grymt enkla att sätta på och håller sig snyggt grymt länge. Såhär första gågnen var lite lite klurigt att välja rätt storlek, men de tabbarna syntes tack o lov inte allt för mkt

Men så sött! :love:

Jättefina!

@Hundbloggerskan : Lyckas du få bort gellacket efter bara två dagar? Jag använder mig av gellack numera och efter två dagar ska det mycket till för att jag ska få det att släppa. Känns som det bara sliter extremt på naglarna. Fint det blev med förlängningen i alla fall :)
Jag hade gele under, vilket gjorde att det släppte otroligt lätt :/ Men om man typ filade lite på ovansidan så det inte är helt "lent" så sitter det på som vanligt även på gelen. Men annars brukar jag aldrig få upp det heller efter 2 dagar haha :) Men jag har börjat md att fila bort nagellacket istället :) Och då även ha gele under så man inte filar på den vanliga nageln :)
Och tack så mycket! :P

Nu har jag köpt hem trind nail repair och har målat en nagel för att testa så jag inte får några allergier, hur länge behöver jag vänta för att se om jag reagerar på nagellacket? @Sleepan har för mig att du kört med trind och kanske vet?

Nu har jag köpt hem trind nail repair och har målat en nagel för att testa så jag inte får några allergier, hur länge behöver jag vänta för att se om jag reagerar på nagellacket? @Sleepan har för mig att du kört med trind och kanske vet?

Jag reagerade ju på det, minns inte efter hur länge men det var nog efter några dagars användning ändå. Inte alla naglar som det kändes i heller, bara enstaka. Men jag reagerar inte längre så jag kör det fortfarande :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 229
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka